دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

جایزه ملی کتاب 2019 برای لیست بلند ادبیات جوانان سال پر از کتاب های YA که باید بخوانید

اگر یک طرفدار YA هستید که به دنبال خواندن مطالب بعدی بعدی هستید ، جستجوی شما در اینجا متوقف می شود. جایزه کتاب 2019 ملی ادبیات جوانان longlist از 10 تشکیل شده باید خواندن رمان جوان بزرگسالان، مجموعه داستان، شعر و خاطرات. اگر YA را حفر کنید ، می خواهید همه آنها را بخوانید. در اینجا نگاهی به 10 عنوان بلند لیست کرده که یکی از آنها جایزه ملی کتاب 2019 برای ادبیات جوانان را در 20 نوامبر دریافت می کند.



از سال 1950 ، بنیاد ملی کتاب با دریافت جوایز کتاب ملی ، بیشترین دستاوردها را در نامه های آمریکایی به رسمیت شناخته است. امروز پنج دسته اصلی - داستان ، داستان ، داستان نویسی ، شعر ، ادبیات ترجمه شده و ادبیات جوانان وجود دارد - و لیست طولانی برای هر یک از آنها قرار است تا حدودی هفته شانزدهم سپتامبر به نمایش درآید. 8 اکتبر و برندگان قرار است 20 نوامبر اعلام شوند.


برنده جایزه ملی کتاب سال 2019 برای ادبیات جوانان ، به لیست لباس های شسته شده نویسندگان و کتاب های بزرگی که شامل الیزابت آچهوودو The Poet X (2018) ، رویای دختر قهوه ای ژاکلین وودسون (2014) ، و بازی Thanhha Lai Inside Out و Back می شود ، می پیوندد. (2011) چندین نامزد امسال پیش از این برای این جایزه نامزد شده بودند و یکی ، نویسنده Thing About Luck ، سینتیا کادواتا ، آنرا به طور کامل برنده شده است.


جایزه کتاب ملی 2019 برای لیست طولانی ادبیات جوانان را در زیر مشاهده کنید و برنده پیش بینی شده خود را در توییتر با ما به اشتراک بگذارید !


"نامشخص" توسط کوامه الکساندر و قدیر نلسون


در این شعر مصور ، کوامه الکساندر و قدیر نلسون قرن ها از زندگی سیاه آمریکایی را ردیابی می کنند ، از تجارت برده های فراتر از اقیانوس اطلس گرفته تا جنبش سیاه زندگی.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'فریاد' توسط لوری هالس اندرسون


در کتاب خاطرات جدید خود، صحبت می کنند و نویسنده لوری هالس اندرسون می گوید داستان از تجاوز جنسی خود را، و به بررسی تغییر در درک عمومی از جنایات جنسی از صحبت انتشار در سال 1999.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'حیوان خانگی' توسط آکوائکه امزی


همه زندگی جم و رستگاری تاکنون می دانستند که در شهری که قبلاً توسط هیولا گرفتار شده بود ، صلح است. اما وقتی موجودی عجیب و غریب از یکی از نقاشی های مادرش زنده می شود ، جم کشف می کند که هنوز ممکن است هیولا در زادگاه خود در کمین باشند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"مکانی برای تعلق خاطر" توسط سینتیا کادواتا


پس از آنکه کشور وطن خود را به اجبار جابجا کرد و سپس خانواده خود را تبعید کرد ، یک دختر ژاپنی آمریکایی به نام هاناکو باید در زندگی در دوران پس از هیروشیما ژاپن سازگار شود ، در آنجا والدین او را به همراه پدر بزرگ و مادر بزرگ خود به دنیا آوردند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'Patron Saints of ништо' توسط رندی ربی


تابستان یک دانشجوی سال اول کالج در حال افزایش است در این رمان YA ستوده. پذیرفته شده در دانشگاه میشیگان ، جی چند برنامه بزرگ برای تابستان گذشته خود قبل از کالج ندارد. اما مرگ پسر عموی وی ، جون ، در جنگ دوترت با مواد مخدر باعث می شود که او همه چیز را رها کند تا به فیلیپین سفر کند تا دریابد چه اتفاقی افتاده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'1919: سالی که آمریکا را تغییر داد' ساخته مارتین دبلیو سندلر


پس از پایان جنگ جهانی اول ، موجی از فعالیت در سال 1919 مارتین دبلیو ساندلر آمریکا را فرا گرفت : سالی که آمریکا را تغییر داد اقدامات جنبشهای حق رای ، زایمان و مزاج زنان در آن سال را مورد بررسی قرار می دهد و تأثیر آنها بر مدرنیته روز


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"خارج از سلام" توسط هال شریو


هنگامی که یک جادوگر قدرتمند ، Z ، یک نوجوان جنسی ، دیگر نمی تواند جادو کند ، به دنبال تصادف رانندگی که پدر و مادرشان را کشته و آنها را زامبی کرد. Z که توسط دوستان و خانواده آنها رد شده اند ، با یاران عزیز خود ، Aysel روبرو می شوند ، که باید lycanthropy خود را مخفی نگه دارند. اما وقتی شخصی به قتل می رسد ، و گرگ ها در پشت قتل هستند ، Z و Aysel خود را بی اعتمادی نسبت به جامعه خود می دانند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"بوسه شماره 8" توسط کالین AF Venable و الن تی. کرنشاو


در این رمان گرافیکی YA ، دختری پس از فهمیدن اینکه خانواده وی با جنبش حقوق فراجنسیتی ارتباط دارد ، با روابط جنسی خود - و به تعبیر احساسات خود برای بهترین دوستش - روبرو می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"سیزده درب ، گرگ در پشت همه آنها" توسط لورا روبی (1 اکتبر)


در اول اکتبر ، رمان جدید نویسنده Bone Gap ، زندگی دو خواهر را که در روزهای منتهی به جنگ جهانی دوم توسط پدرشان رها شده اند ، بررسی می کند. سیزده درب ، گرگ در پشت آنها تمام مراکز مربوط به فرانکی و تونی هستند ، اما توسط یک ارواح به نام مروارید روایت شده است که داستان خود را در کنار خواهران می گوید.


برای پیش سفارش اینجا کلیک کنید



"به هر دو راه نگاه کن: یک داستان در ده بلاک" توسط جیسون رینولدز (8 اکتبر)


در این کتاب جدید از نویسنده جیسون رینولدز نویسنده Long Way Down ، داستانهای 10 همکلاسی با هم می پوشند تا بتوانند پرتره ای از زندگی روزمره جوانان معاصر را بکشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد