دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب نمی توان صبر کرد چهارشنبه: ظهور Magicks توسط نورا رابرتز

Can't Wait چهارشنبه یک یادواره هفتگی است که توسط Tressa در Wishful Endings برگزار می شود ، تا کتابهایی را که در مورد آنها هیجان زده هستیم ، مورد توجه قرار دهیم و در مورد آنها بحث کنیم.

دانلود کردن کتب
کتاب برجسته این هفته "ظهور جادوکس" توسط نورا رابرتز است . این آخرین کتاب در سریال «Chronicles of One One» است و این که می گویم از خواندن آن هیجان زده می شوم ، یک فراموشی خواهد بود! Year One and Of Blood and Bone باعث جذابیت من شده است و انتظار نتیجه گیری هیجان انگیز از سریال را دارم.

91chHWlUXnL

نویسنده: نورا رابرتز
عنوان: The Rise of Magicks
Series: Chronicles of The One # 3
تاریخ انتشار: 26 نوامبر 2019 توسط سنت مارتین پرس

# 1 نیویورک تایمز نویسنده پرفروش از سال اول و خون و استخوان نتیجه سه گانه خیره کننده او که بار نقد و بررسی کتاب نیویورک به عنوان ستایش "بازی برای پایان-جهان آثار کلاسیک مانند استفان کینگ پایه ."

نبرد اول در حال حاضر تمام شده است ، اما هنوز نبرد بزرگ برای خیر و شر است: جوان فالون ارتش خود را به واشنگتن دی سی هدایت می کند تا جادوی سیاه را از جهان بیرون کند. او برگزیده ای است که پس از آخرالزمان دنیا را احیا کرده و ساکنان خود را متحد می کند. این زن بسیار سنگین است ، زیرا خانواده قاتل پدرش به دنبال انتقام از او و یار او هستند. اما مأموریت فالون اکنون ساده تر از تفسیر احساسات او برای دانکن است که سرنوشتش ناگزیر با او گره خورده است.

کتابهای قبلی در این مجموعه:

دانلود کتاب اجاق گاز آهسته Family Family توسط Dominique


tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
b2n.ir plink.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد