دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

6 کتاب از کوکی رابرتز برای به یاد آوردن روزنامه نگار افسانه ای

روز سه شنبه ، سالن پخش و کابل فامر کوکی رابرتز در 75 سالگی به دلیل عوارض ناشی از سرطان سینه درگذشت. این روزنامه نگار منتخب پخش ، مجموعه ای از کتاب ها راجع به تاریخ آمریکا و زندگی خانوادگی که برای نسل ها دوام خواهد آورد ، پشت سر گذاشت. بیایید نگاهی بیندازیم به شش کتاب از کوکی رابرتز که می توانید بخوانید تا این روزنامه نگار افسانه ای را به خاطر بسپارید.



ماری مارتا کورین موریسون کلربورن بوگز در نیواورلئان ، لوئیزیانا در 27 دسامبر 1943 ، کوکی رابرتز نام بی نظیری را از برادرش تامی دریافت کرد ، که نمی تواند "کورین" را تلفظ کند. وی پس از فارغ التحصیلی در کالج ولزلی با لیسانس علوم سیاسی ، "وی با استیون وی رابرتز با خبرنگار نیویورک تایمز در سال 1966 ازدواج کرد" ، مطابق تاریخ ، هنر و بایگانی مجلس نمایندگان ایالات متحده . رابرتز کار خود را در روزنامه نگاری پخش در CBS در 1970s، جایی که او به عنوان یک خبرنگار خارجی کار می کرد، قبل از حرکت به NPR در سال 1978 آغاز شد، و ABC اخبار در سال 1988. او دریافت جایزه مارو ادوارد در سال 1990، و کرانکایت جوایز تعالی روزنامه نگاری در سال 2000 ،


رابرتز در طول زندگی خود چهار کتاب نوشت و دو همسر دیگر نیز با همسرش همکاری کرد. نوشته های وی عمدتاً به زندگی زنان آمریکایی متمرکز است ، در حالی که آثاری که با استیون وی رابرتز در مرکز ازدواج و خانواده بین مذهبی تولید شده است.


رابرتز توسط همسر و فرزندانشان ، لی رابرتز و ربکا بوگز رابرتز و همچنین شش نوه زنده مانده است.


"ما دختران مادریم"


در اواسط دهه 1990 منتشر شد ، " ما دختران ما مادران کوک رابرتز" به زندگی کنار زندگی زنان می پردازیم و نشان می دهد دستاوردهای هر نسل به میراث خانوادگی خود می افزاید و نشان می دهد که هنوز چقدر باید نرسیده باشیم.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'مادران بنیانگذار: زنانی که ملت ما را پرورش داده اند'


کتاب تاریخ خواندنی آمریکایی ، مادران بنیانگذار کوکی رابرتز ، زندگی ابیگیل آدامز ، مارتا واشنگتن و سایر زنان انقلابی را بررسی می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"خانمهای آزادی: زنانی که ملت ما را شکل داده اند"


چیدن تا جایی که مادران بنیانگذار ترک کردن، Cokie رابرتز زنانه آزادی در زنانی که از تجربیات آمریکا، از جمله الیزا همیلتون و Theodosia با مته سوراخ کردن ادامه متمرکز است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"پایتخت دیمز: جنگ داخلی و زنان واشنگتن ، 1848-1868"


Capital Dames با همراهی بنیانگذاران مادران و خانمهای آزادی ، زندگی زنان جنوبی را که هنگام جنگ داخلی واشنگتن دی سی را ترک کرده اند ، بررسی می کند و کسانی که به عنوان شهر در پشت خود باقی مانده اند ، به یک اردوگاه جنگ تبدیل شده اند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"از این روز به جلو" با استیون وی رابرتز نوشته شده است


از سال 1966 تا زمان مرگ در سال 2019 ازدواج کرد ، کوکی و استیو رابرتز پس از 30 سال اول ازدواج خود ، این کتاب را با هم همکاری کردند. از این روز به جلو ، مشاهدات در مورد رابطه رابرتس را با تفسیر ازدواج در آمریکا به طور گسترده تر ترکیب می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"Haggadah ما: متحد سنت ها برای خانواده های بین ادیان" ، که با استیون V. روبرت نوشته شده است


روبرتس ها یاد گرفتند که در طول ازدواج طولانی خود ، تعادل بین مذاهب یکدیگر داشته باشند و تعطیلات یهودی و مسیحی را کنار هم جشن بگیرند. در «هاگادا ما» ، این زوج فیلمنامه ای را برای خانواده های بین ادیان جشن می گیرند که پزاچ را در کنار هم جشن می گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد