دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

15 کتاب جدید زیر 300 صفحه که به شما کمک می کند قبل از پایان سال ، اهداف خواندن خود را برطرف کنید

اگر شروع به وحشت در مورد همه آن اهداف خواندن که برای رسیدن به آنها در صد روز آخر سال کرده اید ، وحشت می کنید ، من کاملاً شما را احساس می کنم. هر ماه ژانویه با یک صفحه تخته خالی ، یک چالش خواندن سالانه جدید ، بسیار هیجان زده می شوم و تعداد زیادی کتاب به پشته TBR خود اضافه می کنم. اما از آنجا که همه ما فقط ساعتهای زیادی در روز داریم ، من اغلب در ماههای آخر سال با تعداد کتابهایی که هنوز در قفسه من نشسته اند خوانده نشده ام. اگر شما در یک قایق هستید ، خبرهای خوبی دارم: هزار کتاب جدید با نام تجاری جدید که در زیر 300 صفحه وجود دارد.


اولویت بندی این کتاب های کوتاه بر روی صفحه اصلی 400+ روی پشته ، به شما فرصت می دهد قبل از چرخش سال 2020 ، یک تن مطالعه بیشتری انجام دهید. مهمتر از آن ، اما شما همواره با خواندن ادبیات جونز - هر یک از 15 عنوان خوانده شده در زیر قطعاً آن را در لیست های برتر سالهای آخر سال قرار می دهد. این که آیا می خواهید در برخی از شعرهای اثیری ، خاطرات تحریک کننده فکر یا داستان ادبی صفحه‌نمایش گم شوید ، تمام این موارد و موارد زیر را پیدا خواهید کرد:


'قرمز در استخوان' توسط ژاکلین وودسون


تعداد صفحه : 208 صفحه


عصر عصر مراسم پیدایش ملودی 16 ساله در سنگ قهوه ای بروکلین پدربزرگ و مادربزرگش است. شانزده سال قبل ، آن لباس برای پوشیدن لباس مختلف پوشیده شده بود: مادر ملودی ، برای جشنی که هرگز برگزار نشد. وودسون تاریخ پدر و مادر و مادربزرگ ملودی را آشکار می کند تا نشان دهد چگونه همه آنها در این لحظه وارد شدند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"جادوگران در حال آمدن هستند" توسط لیندی وست


تعداد صفحه : 272 صفحه


جدیدترین لیند وست به تاریخچه فرهنگ تجاوز جنسی در رسانه ها نگاهی انداخته و همه چیز را از اسطوره های "جنسی گرایی معکوس" و "درستی سیاسی" بر می دارد. و این از مسائل مربوط به فیلمهای کلاسیک نوجوان مانند شانزده شمع کم نمی کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"زمان من در بین سفید پوستان: یادداشت هایی از آموزش ناتمام" اثر جنین کاپو کراکت


تعداد صفحه : 208 صفحه


خاطرات Jennine Capó Crucet در مقاله ها به تجربیات او در حال رشد در ایالات متحده به عنوان دختر مهاجران کوبی اشاره می کند. او امتیازات ، قدرت و روشهای بیشماری را که می توان از آن سود برد و از سفید بودن آن به حاشیه رانده شد ، بررسی می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"آن را فریاد بزن ، آن را بسوزان: مقالات" توسط لسلی جیمسون


تعداد صفحه : 272 صفحه


در این مجموعه مقاله ، جیمسون مشغول وسواس و اشتیاق در مباحثی به ظاهر نامتناسب مانند تنها تنهترین نهنگ در جهان ، کودکان تناسخ شده ، جانبازان یک موجود آنلاین به نام زندگی دوم ، عکاسی از جنگ داخلی و موزه ای است که به فروپاشی اختصاص دارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"سال میمون" نوشته پتی اسمیت


تعداد صفحه : 176 صفحه


پتی اسمیت در جدیدترین خاطرات خود سالی از سرگردانی انفرادی را در سواحل سانتا کروز آغاز می کند. در سراسر ، او با غم و اندوه ، از دست دادن ، پیری و تغییر چشمگیر چشم انداز سیاسی آمریکا روبرو می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'اتحادیه بزرگ: داستانها' توسط زادی اسمیت


تعداد صفحه : 256 صفحه


در این 10 داستان جدید ، زدی اسمیت طیف گسترده ای از موضوعات از جمله نژاد ، کلاس ، روابط و نقش های جنسیتی را بررسی می کند و همه آنها را از طریق لنزهای دنیایی که احساس تقسیم فزاینده می کند ، بررسی می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"زندگی حزب" توسط اولیویا گاتوود


تعداد صفحه : 128 صفحه


اولیویا گاتوود در مجموعه شعر جدید خود ، با تحقیق در مورد عاشقانه سازی فرهنگ ما از خشونت علیه زنان ، در آمیختن سن خود را بافته می کند. او مرز بین آنچه واقعی است و آنچه در زندگی اشباع شده از ترس تصور می شود را کشف می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"داستان چه کسی است؟" درگیری های قدیمی ، فصل های جدید "توسط ربکا سلنییت


تعداد صفحه : 150 صفحه


در جدیدترین مجموعه مقالات ربکا سلنیت ، او به تغییرات جوی ، کنترل اسلحه و جنبش #MeToo پرداخته ، تجاوز جنسی خود را به یاد می آورد و پرونده های هاروی واینشتاین ، جیان قمشی و برت کاواناگ را بررسی می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"دختران عزیز: قصه های صمیمی ، اسرار نا گفته و توصیه برای زندگی بهترین زندگی" توسط علی وانگ


تعداد صفحه : 224 صفحه


در کتاب اول خود ، علی وونگ نامه هایی خنده دار و دلچسب را به دو دختر خردسالش تقسیم می کند که همه چیزهایی را که باید در زندگی بدانند را شامل می شود. او نامه هایی را با جزئیات ناخوشایند از قرار ملاقات ، و چگونگی اینکه در حرفه ای تحت سلطه مرد بودن ، مادر بودن باشد ، نوشت.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"بازی وحشی: مادر من ، معشوق او و من" توسط آدریان برودور


تعداد صفحه : 256 صفحه


در حالی که مادرش با نزدیکترین دوست شوهرش رابطه برقرار می کند ، آدریان 14 ساله به نزدیکترین محرم او تبدیل می شود. اما این ماجرا عواقب فاجعه آمیز دارد و زندگی آدریان را به طرق عمیقی تحت تأثیر قرار داده است. تنها سالها بعد ، او این توانایی را پیدا خواهد کرد که زندگی خود - و مادرش را با شرایط خود در آغوش بگیرد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"در خانه رویایی" نوشته کارمن ماریا ماچادو


تعداد صفحه : 264 صفحه


خاطرات کارمن ماریا ماچادو تجربیات دلهره آور خود را در یک رابطه جنسی همان زن و شوهر آزار دهنده بیان می کند ، که در هر فصل از طریق طوفان های روایی مختلف از جمله مضامین وحشت کلاسیک به آنها گفته می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'حیوان خانگی' توسط آکوائکه امزی


تعداد صفحه : 208 صفحه


دیگر هیچ هیولا وجود ندارد ، یا به همین ترتیب کودکان در شهر لوسیل تدریس می شوند. اما وقتی جم با پت ، موجودی که از یکی از نقاشی های مادرش بیرون می آید و قطره ای از خون جم بیرون می آید ، باید آنچه را که به او گفته شده را دوباره تجدید نظر کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"Afrodite Made Me Do It Do" توسط Trista Mateer


تعداد صفحه : 224 صفحه


مجموعه شعر در حال حرکت Trista Mateer با مضامین سنگین مانند غم و اندوه ، تجاوز جنسی ، تصویر بدن و تروما ، از طریق لنزهای منحصر به فرد گفتگوهای تخیلی بین نویسنده و الهه آفرودیت ، مقابله می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"بدیهی است: داستانهایی از جدول زمانی من" توسط Akilah Hughes


تعداد صفحه : 288 صفحه


از طریق این مجموعه مقالات صمیمی ، کمدین Akilah Hughes خوانندگان سفر خنده دار و پیچیده خود را از کودکی در کنتاکی تا بیست سالگی تحول آمیز او در شهر نیویورک می آموزد.

"The Nobodies: A Roman" توسط لیزا پالمر


تعداد صفحه : 272 صفحه


وقتی روزنامه نگار جوون دیکسون مرخص شد ، او به عنوان نویسنده نویس جوان در بلوم ، یک استارت آپ لس آنجلس به کار می رود. هنگامی که جوآن شروع به تکان دادن در زیر سطح روشن Bloom می کند ، می فهمد که ممکن است روی یک قاشق چنگال زندگی خود گیر افتاده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد