دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

38 کتاب ژاکلین وودسون می خواهد شما را از "قفسه کتاب نویسنده" خود در متن بخوانید

به عنوان سفیر ملی ادبیات جوانان و نویسنده چند برنده جایزه از قهوه ای دختر خواب و در زیر یک ماه مت ، ژاکلین وودسن می داند راه خود را در اطراف یک کتاب خوب است. اکنون ، این رمان نویس 38 کتاب را برای شما توصیه کرده است که روی "قفسه کتاب نویسنده" خود در کتابفروشی Strand در شهر نیویورک بخوانید.



وودسون ، شاعر و رمان نویس مشهور ، دو کتاب جدید از خود را در سال 2019 دارد. اولین ، یک داستان اصلی آمازون با عنوان قبل از او ، داستان ملاقاتش با همسرش ژولیت ویدوف را نشان می دهد . دوم ، Red at Bone ، سه شنبه از کتاب River River است و تأثیر بارداری نوجوانان را در دو خانواده در بروکلین نشان می دهد.


قفسه کتاب نویسنده او در رشته متمرکز بر کتاب های نویسندگان رنگ است ، و شامل رمان های YA ، آثار شعر و داستان های غیر سیاسی است.


به 38 کتاب موجود در قفسه کتاب نویسندگان Woodson's در زیر نگاهی بیندازید و لیست کامل آن را در وب سایت The Strand Bookstore ببینید . حتما کتابهای مورد علاقه خود را از لیست در توییتر به اشتراک بگذارید !


"با آتش زیاد" نوشته الیزابت آچهوودو


مادر نوجوان ، امونی سانتیاگو ، بسیار کوشش کرده است تا دختر خود ، اما ، زندگی خوبی را رقم بزند. او آرزو دارد که یک سرآشپز باشد ، اما ابتدا باید آن را از طریق سال ارشد دبیرستان بگذارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"شکنندگی سفید: چرا برای سفید پوستان خیلی سخت است که درباره نژادپرستی صحبت کنند" توسط رابین دی آنگل


چرا سفید پوستان نمی توانند در مورد نژادپرستی - خودشان یا افراد دیگر - بدون دفاعی صحبت کنند؟ این سؤالی است که رابین دی آنگل در پاسخ به کارهای پرفروش خود در زمینه داستان نویسی ، شکنندگی سفید ، پاسخ می دهد : چرا صحبت کردن در مورد نژاد پرستی خیلی راحت است برای سفیدپوستان .


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"منتظر من باش" توسط An Na


مینا ، دختر نوجوان مهاجران کره ای ، باید آرزوهای مادرش را برای زندگی خود با رویاهای خودش متعادل کند ، که شامل یک عاشقانه با کارمند جدید خانواده اش - یک مهاجر آمریکایی مکزیکی به نام یسرائیل - در این رمان YA است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"جهانی طبق فانی دیویس: زندگی مادر من در شماره های دیترویت" توسط بریگت دیویس


خاطره ای از دیترویت در اواسط قرن ، بریجتت دیویس ، جهان بنا به گفته فانی دیویس ، ساختمان خانواده نویسنده را از طریق تجارت غیرقانونی قمار مادرش دنبال می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"بروکلین دیگر" توسط ژاکلین وودسون


در رمان ژاکلین وودسون در سال 2016 ، شخصیت پاییز 20 سال پس از خانواده اش برای اولین بار از تنسی در آنجا به بروکلین بازگشت. اما او باید با خاطرات خود از بزرگ شدن در این شهر به عنوان بخشی از کوارتت دختران بی مادر روبرو شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد