دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

15 رمان کلاسیک که در کالج از دست رفته اید که اکنون باید بخوانید

اگر با دانشکده ها و کلاس های درس تمام شده اید ، ممکن است فصل بازگشت به مدرسه احساس دلتنگی کمی برای روزهایی داشته باشد که شخصی به شما گفته بود که چه چیزی بخوانید. اما نگران نباشید ، زیرا من این رمان های کلاسیک را که ممکن است در دانشگاه از دست داده اید انتخاب کرده ام که به شما کمک می کند تا بلوز عدم حضور در مدرسه را بزنید.



هر اصلی انگلیسی به شما خواهد گفت که بین خواندن کتاب برای مدرسه و خواندن آن برای تفریح یک دنیای تفاوت وجود دارد . این برای رمان های کلاسیک ، که اغلب سرتر از همتایان معاصر خود هستند ، دو برابر می شود. حتی اگر مجبور بودید برخی از کتاب های این لیست را در دانشکده بخوانید ، باید خواندن دوم را به صورت دلخواه به آنها بدهید.


با این گفته ، من سعی کردم 15 عنوان کلاسیک را انتخاب کنم که اغلب در مدارس و دانشگاه ها تدریس نمی شود. اگرچه ممکن است بعضی از نویسندگان را در زیر بشناسید ، هدف از این لیست این نیست که 15 کتاب را به شما ارائه دهیم که باید همین حالا دوباره بخوانید ، بلکه در عوض این است که برخی از کلاسیک های ادبی را که ممکن است در روزهای مدرسه از دست داده باشید به شما نشان دهد.


در اینجا 15 رمان کلاسیک که ممکن است در دانشگاه از دست داده باشید ، که در زیر برای شما انتخاب کردم:


"آخرین مرد" توسط مری Wollstonecraft شلی


در این رمان کمتر شناخته شده ، ماری وولستونکرافت شلی ، نویسنده فرانکنشتاین ، داستان انقراض سریع بشریت از طاعون اسرارآمیز را روایت می کند ، که شخصیت اصلی او را به عنوان تنها انسان زنده مانده باقی مانده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'Plum Bun' توسط جسی ردمون فوزت


اولین بار در سال 1928 منتشر شد ، Plum Bun Jessie Redmon Fauset ، آنجلا ، یک زن جوان سیاه پوست را که سفید می گذرد ، دنبال می کند ، هنگام حرکت به نیویورک برای شروع زندگی جدیدی پس از مرگ والدینش.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"چاه تنهایی" توسط رادلیفی هال


اولین رمان آشکارا لزبین که به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است ، کتاب "چاه تنهایی" Radclyffe Hall ، داستان استفان را روایت می کند ، "وارونه" ای که قادر است بعد از خواندن کتاب در مجموعه دانشگاهی پدرش ، نام خود را به سمت جذابیت خود در بین زنان بگذارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'The Joy Luck Club' توسط امی تان


گفتنی است که در مجموعه ای از ویگت های ده ها سال ، باشگاه جوی لک امی تان بر روی گروهی از زنان مهاجر چینی و دختران آمریکایی آنها که در سانفرانسیسکو بزرگ شده اند ، مرکزیت دارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"مزرعه آسایش سرد" توسط استلا گیبونز


پس از مرگ والدین ، ​​برای زندگی با بستگان دوردست خود در کشور فرستاده شد ، فلور این مزرعه عناوین مسکونی را که توسط افراد دارای مشکلات متعلق به یک دوره فرسوده ساکن است پیدا می کند و او را برای مدرن کردن شیوه زندگی خود به این تجارت تبدیل می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"جاز" توسط تونی موریسون


ویولت پس از شلیک و کشته شدن معشوق خود ، ویولت را با چاقو به جنازه دختر حمله کرده و نام مستعار "خشن" را به دست می آورد. وی بعداً در تلاش برای برقراری ارتباط با خانواده دختر مرده ، در جستجوی صلح شخصی در دوره ای از برخوردهای بزرگ عمومی و خصوصی است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'Wide Sarasasso Sea' توسط ژان رایس


در گفتگوی خود با جین ایر ، شارلوت برونته ، ژان رایز در Antoinette Cosway قرار دارد ، زن جوانی که برتا میسون می شود - اولین همسر قفل شده آقای روچستر.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"Quicksand" توسط نلا لارسن


اولین رمان از گذشت نویسنده نلا لارسن، ریگ روان در هلگا، یک زن دونژادی آمریکایی که احساس می کند از هر دو دانمارکی و غرب تبار سرخ او قطع متمرکز است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'کرنفورد' توسط الیزابت گاسکل


کرنفورد الیزابت گاسلل در دوره کشور ویکتوریا در دوره ویکتوریا مستقر شد ، خواهران میانسال جنکینز ، متی و دبورا را به محض حرکت در درون جامعه محلی خود در مرکز خود قرار می دهد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"چگونه دختران گارسیا لهجه های خود را گم کردند" توسط جولیا آلوارز


خواهران گارسیا - کارلا ، ساندرا ، یولاندا و صوفیا - از مهاجرت به جمهوری دومینیکن در سال 1960 به ایالات متحده مهاجرت می کنند ، شوک شدید فرهنگی را تجربه می کنند ، زیرا آنها از یک زندگی ثروت به شخصی که با تعصب در این رمان تنظیم شده است ، می گویند: برعکس ، از جولیا آلوارز


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"زنگ بل" توسط سیلویا پلات


اندکی قبل از مرگ نویسنده که منتشر شده است ، این رمان نیمه اتوبیوگرافی به دنبال استر است ، زن جوانی که در اواسط قرن بیستم آمریکا ناامید شده از محدودیت های زندگی در او ، به عنوان بیمار روانی می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"چشمان آنها در حال تماشای خدا بودند" توسط زورا نیل هرستون


سالها پس از عزیمت ، جانی کرافورد با یک داستان شخصی از توانمندی زنان سیاه پوست در این رمان کلاسیک از نویسنده باراکون ، زورا نیل هورستون ، به زادگاه خود باز می گردد .


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"نوت بوک طلایی" نوشته دوریس لسینگ


رمان نویس موفقی که زندگی خود را در چهار جلد جداگانه و همزمان شرح می دهد ، تلاش می کند تا روایت خودش را با هم در یک داستان واحد و منسجمی در این رمان از دوریس لوسینگ ، برنده جایزه نوبل بچسباند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"نزدیک به قلب وحشی" توسط کلاریس لیسپکتور


در ابتدا در سال 1943 منتشر شد ، مراکز رمان آگاهی از کلاریس لیسکتور در ژانا ، یک زن جوان که نگران سوالات بالاتر از هستی است ، زندگی خود را از طریق تغییراتی به جلو و عقب به موقع می گوید.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"مالکیت" توسط AS Byatt


رمان برنده جایزه بوکر در سال 1990 با بایات دو داستان عاشقانه - از یک جفت شاعر قرن نوزدهم و دو دانشگاهی را که مشغول مطالعه کار خود هستند ، بافته می شود.

11 خاطره جدید برای لیست خواندن پاییز شما

به محض آمدن پاییز ، به نظر می رسد همه به دنبال توصیه های خواندن شبح وار هستند . اما اگر شما هم مثل من هستید، شما در جستجوی کتاب با vibes سقوط که نمی توانید نگه دارید تا در شب. اگر نمی خواهید داستان را بخوانید و هنوز هم برای چیزهای ذاتی ، روحیه ای و یا کمی عجیب و غریب رواج دارید ، ممکن است تعجب کنید که می دانید که هزاران خاطره جدید وجود دارد که به آن لکه های دقیق می دهد.



در زیر 11 خاطره جدید که با فرم بازی می کنند ، در مضامین سنگین قرار می گیرند که باعث می شود احساس و فکر کنید. آنها خواننده هایی هستند که سرعت خود را از دست می دهند و خود را از دست می دهند ، در غیر این صورت لحن جوی به خود می گیرند. این که آیا شما یک طرفدار عظیم خاطرات هستید یا به امید اضافه کردن چند کتاب جدید به پشته خواندن پایان سال خود ، چیزی برای دوست داشتن پیدا خواهید کرد. توصیه می کنم قبل از شیرجه رفتن ، یک پتو ، یک نوشیدنی گرم (و شاید یک جعبه بافت) برداشت کنید:


"در خانه رویایی" نوشته کارمن ماریا ماچادو (5 نوامبر)


آمازون

در این خاطره ، کارمن ماریا ماچادو نگاهی ناخوشایند به یک رابطه زننده گذشته دارد. او در هر فصل از یک وسیله ادبی متفاوت (از جمله مضامین ترسناک کلاسیک) برای مقابله با موضوع دشوار استفاده می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"سال میمون" نوشته پتی اسمیت (24 سپتامبر)


آمازون

آخرین خاطرات اسمیت به دنبال سفرهای یک ساله اش در سواحل سانتا کروز است ، زیرا او به فکر همه چیز از پیری گرفته تا اوضاع سیاسی در ایالات متحده می رود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Once Again We Stars Stars' توسط جیسون گرین


آمازون

خاطرات خیره کننده و دلخراش جیسون گرین ، جزئیات تجربه وی با اندوه را پس از مرگ تصادفی دختر دو ساله اش گرتا ، بیان می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"من در حال گفتن حقیقت هستم ، اما من دروغ می گویم" نوشته باسی ایکپی


آمازون

در این خاطرات مقاله ، باسی ایکپی داستانهایی از کودکی نیجریه و انتقال خانواده اش به ایالات متحده را به اشتراک می گذارد - تلفیقی که توسط دو قطبی دوم و اضطرابی که برای دهها سال قابل تشخیص نیست پیچیده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"کتاب گریه" نوشته هدر کریستل (5 نوامبر)


آمازون

The Crying Book بخشی از پیامدهای شخصی در مورد مباحث سنگین مانند افسردگی ، زایمان و مادری است و بخشی از تحقیقات در مورد گریه در تاریخ ، ادبیات و سیاست. این کتاب غواصی عمیق به احساسات و معنای آن در زندگی ما می بخشد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"خانه زرد" توسط سارا م. بروم


آمازون

در این خاطره جادوگرانه ، باروم نه تنها داستان تاریخ خانواده خود و خانه آنها در نیواورلئان را روایت می کند ، بلکه در شهر جنوبی در نژادها ، کلاس ها ، زخم های نسلی و نابرابری فرو می رود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"رئالیسم جادویی برای غیرمعتبران: یادداشتی برای یافتن خانواده" توسط آنیکا فاجاردو


آمازون

در این خاطره ، بخش های مساوی در حال حرکت و غم انگیز ، فاجاردو تاریخ خانواده اش را از بزرگ شدن در مینه سوتا با یک مادر مجرد ، کشف مجدد زادگاهش کلمبیا و پیدا کردن پدر غریب خود در آنجا دنبال می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'زنده باد قبیله دختران بی پدر' توسط T Kira Madden


آمازون

در نثر دلهره آور و متن ترانه ، T Kira Madden نگاهی ناخوشایند از آمدن او به عنوان یک نوجوان کوئری در یک جامعه ممتاز دارد ، با این که شواهدی از سوء مصرف مواد مخدر والدینش و بی ثباتی داخلی مداوم بر او آویزان است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'بازی وحشی' نوشته آدرین برودور (15 اکتبر)


آمازون

خاطرات Adrienne Brodeur مانند درام پرچین خوانده می شود. او تجربه همکاری به عنوان همدست در امر حماسه مادر را با بهترین دوست شوهرش بیان می کند و به سوالات بزرگی از مادری ، میراث و عشق فرو می رود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"اسکیزوفرنیای جمع آوری شده" توسط اسما وایون وانگ


آمازون

این خاطره برنده جایزه نگاه صمیمی و خام اسما ویجون وانگ به تأثیرات بیماری روانی و مزمن است. این سفر وی را برای تشخیص ، مظاهر اسکیزوفرنی در زندگی خودش و پیچیدگی یافتن مراقبت در یک سیستم پیچیده پزشکی بررسی می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'دختران معمولی' توسط Jaquira Daz (29 اکتبر)


آمازون

جکیرا داز در خاطرات خود نگاهی بی بدیل به رشد در فقر ، تجربه تجاوز و سوءاستفاده ، مقابله با بیماری روانی و به چالش کشیدن تصورات ما از دختر بودن و پیری می اندازد.

38 کتاب ژاکلین وودسون می خواهد شما را از "قفسه کتاب نویسنده" خود در متن بخوانید

به عنوان سفیر ملی ادبیات جوانان و نویسنده چند برنده جایزه از قهوه ای دختر خواب و در زیر یک ماه مت ، ژاکلین وودسن می داند راه خود را در اطراف یک کتاب خوب است. اکنون ، این رمان نویس 38 کتاب را برای شما توصیه کرده است که روی "قفسه کتاب نویسنده" خود در کتابفروشی Strand در شهر نیویورک بخوانید.



وودسون ، شاعر و رمان نویس مشهور ، دو کتاب جدید از خود را در سال 2019 دارد. اولین ، یک داستان اصلی آمازون با عنوان قبل از او ، داستان ملاقاتش با همسرش ژولیت ویدوف را نشان می دهد . دوم ، Red at Bone ، سه شنبه از کتاب River River است و تأثیر بارداری نوجوانان را در دو خانواده در بروکلین نشان می دهد.


قفسه کتاب نویسنده او در رشته متمرکز بر کتاب های نویسندگان رنگ است ، و شامل رمان های YA ، آثار شعر و داستان های غیر سیاسی است.


به 38 کتاب موجود در قفسه کتاب نویسندگان Woodson's در زیر نگاهی بیندازید و لیست کامل آن را در وب سایت The Strand Bookstore ببینید . حتما کتابهای مورد علاقه خود را از لیست در توییتر به اشتراک بگذارید !


"با آتش زیاد" نوشته الیزابت آچهوودو


مادر نوجوان ، امونی سانتیاگو ، بسیار کوشش کرده است تا دختر خود ، اما ، زندگی خوبی را رقم بزند. او آرزو دارد که یک سرآشپز باشد ، اما ابتدا باید آن را از طریق سال ارشد دبیرستان بگذارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"شکنندگی سفید: چرا برای سفید پوستان خیلی سخت است که درباره نژادپرستی صحبت کنند" توسط رابین دی آنگل


چرا سفید پوستان نمی توانند در مورد نژادپرستی - خودشان یا افراد دیگر - بدون دفاعی صحبت کنند؟ این سؤالی است که رابین دی آنگل در پاسخ به کارهای پرفروش خود در زمینه داستان نویسی ، شکنندگی سفید ، پاسخ می دهد : چرا صحبت کردن در مورد نژاد پرستی خیلی راحت است برای سفیدپوستان .


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"منتظر من باش" توسط An Na


مینا ، دختر نوجوان مهاجران کره ای ، باید آرزوهای مادرش را برای زندگی خود با رویاهای خودش متعادل کند ، که شامل یک عاشقانه با کارمند جدید خانواده اش - یک مهاجر آمریکایی مکزیکی به نام یسرائیل - در این رمان YA است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"جهانی طبق فانی دیویس: زندگی مادر من در شماره های دیترویت" توسط بریگت دیویس


خاطره ای از دیترویت در اواسط قرن ، بریجتت دیویس ، جهان بنا به گفته فانی دیویس ، ساختمان خانواده نویسنده را از طریق تجارت غیرقانونی قمار مادرش دنبال می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"بروکلین دیگر" توسط ژاکلین وودسون


در رمان ژاکلین وودسون در سال 2016 ، شخصیت پاییز 20 سال پس از خانواده اش برای اولین بار از تنسی در آنجا به بروکلین بازگشت. اما او باید با خاطرات خود از بزرگ شدن در این شهر به عنوان بخشی از کوارتت دختران بی مادر روبرو شود.

6 کتاب از کوکی رابرتز برای به یاد آوردن روزنامه نگار افسانه ای

روز سه شنبه ، سالن پخش و کابل فامر کوکی رابرتز در 75 سالگی به دلیل عوارض ناشی از سرطان سینه درگذشت. این روزنامه نگار منتخب پخش ، مجموعه ای از کتاب ها راجع به تاریخ آمریکا و زندگی خانوادگی که برای نسل ها دوام خواهد آورد ، پشت سر گذاشت. بیایید نگاهی بیندازیم به شش کتاب از کوکی رابرتز که می توانید بخوانید تا این روزنامه نگار افسانه ای را به خاطر بسپارید.



ماری مارتا کورین موریسون کلربورن بوگز در نیواورلئان ، لوئیزیانا در 27 دسامبر 1943 ، کوکی رابرتز نام بی نظیری را از برادرش تامی دریافت کرد ، که نمی تواند "کورین" را تلفظ کند. وی پس از فارغ التحصیلی در کالج ولزلی با لیسانس علوم سیاسی ، "وی با استیون وی رابرتز با خبرنگار نیویورک تایمز در سال 1966 ازدواج کرد" ، مطابق تاریخ ، هنر و بایگانی مجلس نمایندگان ایالات متحده . رابرتز کار خود را در روزنامه نگاری پخش در CBS در 1970s، جایی که او به عنوان یک خبرنگار خارجی کار می کرد، قبل از حرکت به NPR در سال 1978 آغاز شد، و ABC اخبار در سال 1988. او دریافت جایزه مارو ادوارد در سال 1990، و کرانکایت جوایز تعالی روزنامه نگاری در سال 2000 ،


رابرتز در طول زندگی خود چهار کتاب نوشت و دو همسر دیگر نیز با همسرش همکاری کرد. نوشته های وی عمدتاً به زندگی زنان آمریکایی متمرکز است ، در حالی که آثاری که با استیون وی رابرتز در مرکز ازدواج و خانواده بین مذهبی تولید شده است.


رابرتز توسط همسر و فرزندانشان ، لی رابرتز و ربکا بوگز رابرتز و همچنین شش نوه زنده مانده است.


"ما دختران مادریم"


در اواسط دهه 1990 منتشر شد ، " ما دختران ما مادران کوک رابرتز" به زندگی کنار زندگی زنان می پردازیم و نشان می دهد دستاوردهای هر نسل به میراث خانوادگی خود می افزاید و نشان می دهد که هنوز چقدر باید نرسیده باشیم.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'مادران بنیانگذار: زنانی که ملت ما را پرورش داده اند'


کتاب تاریخ خواندنی آمریکایی ، مادران بنیانگذار کوکی رابرتز ، زندگی ابیگیل آدامز ، مارتا واشنگتن و سایر زنان انقلابی را بررسی می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"خانمهای آزادی: زنانی که ملت ما را شکل داده اند"


چیدن تا جایی که مادران بنیانگذار ترک کردن، Cokie رابرتز زنانه آزادی در زنانی که از تجربیات آمریکا، از جمله الیزا همیلتون و Theodosia با مته سوراخ کردن ادامه متمرکز است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"پایتخت دیمز: جنگ داخلی و زنان واشنگتن ، 1848-1868"


Capital Dames با همراهی بنیانگذاران مادران و خانمهای آزادی ، زندگی زنان جنوبی را که هنگام جنگ داخلی واشنگتن دی سی را ترک کرده اند ، بررسی می کند و کسانی که به عنوان شهر در پشت خود باقی مانده اند ، به یک اردوگاه جنگ تبدیل شده اند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"از این روز به جلو" با استیون وی رابرتز نوشته شده است


از سال 1966 تا زمان مرگ در سال 2019 ازدواج کرد ، کوکی و استیو رابرتز پس از 30 سال اول ازدواج خود ، این کتاب را با هم همکاری کردند. از این روز به جلو ، مشاهدات در مورد رابطه رابرتس را با تفسیر ازدواج در آمریکا به طور گسترده تر ترکیب می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"Haggadah ما: متحد سنت ها برای خانواده های بین ادیان" ، که با استیون V. روبرت نوشته شده است


روبرتس ها یاد گرفتند که در طول ازدواج طولانی خود ، تعادل بین مذاهب یکدیگر داشته باشند و تعطیلات یهودی و مسیحی را کنار هم جشن بگیرند. در «هاگادا ما» ، این زوج فیلمنامه ای را برای خانواده های بین ادیان جشن می گیرند که پزاچ را در کنار هم جشن می گیرند.

این 10 کتاب نامزد دریافت جایزه بزرگ کتاب ملی شده اند

فصل جوایز کتاب کاملاً در حال جابجایی است و خوانندگان نمی توانند خوشحال تر باشند. بنیاد ملی کتاب ، تمام هفته نامزدهای خود را برای پنج جایزه - داستان ، غیرداستانی ، شعر ، ادبیات ترجمه شده و ادبیات جوانان اعلام می کند. و لیست طولانی دیگری که تازه وارد اینترنت شد. جایزه کتاب ملی برای 2019 ترجمه longlist ادبیات برجسته بهترین کتاب در ترجمه، و شما نمی خواهید به دست هر یک از آنها.


روز دوشنبه ، جایزه ملی کتاب 2019 برای لیست طولانی ادبیات جوانان منتشر شد ، که 10 رمان YA را که باید بخوانید ، با خود به همراه داشت. اکنون ، عاشقان کتاب 10 رمان و خاطرات خارق العاده در ترجمه دارند تا به لیست های خواندن خود بیفزایند. کتاب های ذکر شده در ابتدا به زبان های دانمارکی ، نروژی ، عربی ، فرانسوی ، ژاپنی ، فنلاندی ، لهستانی ، مجارستانی ، پرتغالی و اسپانیایی منتشر شد. می توانید امروز اکثر آنها را با سه مدخل بخوانید - خانه بازگشت بارون ونکهایم László Krasznahorkai ، Homecoming Barion Wenckheim ، Eliane Brum ، Collector of Leftover Souls ، و مهاجمان فضایی نونا فرناندز - پاییز امسال از ناشران مربوطه.


10 کتاب جایزه ملی کتاب 2019 را برای لیست طولانی ادبیات ترجمه شده در زیر ببینید و برنده پیش بینی شده خود را در توییتر با ما به اشتراک بگذارید !


"هنگامی که مرگ چیزی را از شما می گیرد ، آن را پس دهید: کتاب کارل" نوشته ناجا ماری آیدت ، ترجمه شده توسط دنیس نیومن


آمازون

خاطرات گرینلندر ناجا ماری آیدت از دست دادن پسر 25 ساله خود در تصادف با خودرو ، در حال حاضر شماره 1 انتشار جدید در زندگینامه های اسکاندیناوی در آمازون است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"اراده و عهد" توسط ویگدیس هورث ، ترجمه شده توسط شارلوت بارسلوند


آمازون

بیست سال پس از اینکه خودش را از خانواده خود جدا کرد ، برگلجووت به خانه می رود تا در ترکیب خواست والدینش کمک کند. برای برگلجو و دیگر خواهر و برادرهای ناپسندش ، وصیت نامه یادآوری راز تاریکی است که سالها در خانواده مانده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"مرگ کار سختی است" از خالد خلیفه ، ترجمه لری پرایس


آمازون

رمانی که در بحبوحه جنگ داخلی سوریه در جریان است ، Death Is Work سخت سه خواهر و برادر - بولبول ، حسین و فاطمه است - در حالی که در سراسر کشور سفر می کنند تا جسد پدر فقیدشان را برای دفن به روستای زادگاه خود برگردانند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"زن برهنه" نوشته Scholastique Mukasonga ، ترجمه جردن استامپ


آمازون

یک داستان متحرک از نسل کشی رواندا ، خاطرات Scholastique Mukasonga داستان مبارزه مادرش برای محافظت از فرزندان خود در برابر خشونت علیه مردم توتسی را روایت می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"پلیس حافظه" نوشته یوکو اوگاوا ، ترجمه استفان اسنایدر


آمازون

در این رمان نظارت دولتی ، چیزهایی - ابتدا کوچک ، و متعاقب آن - از یک جزیره ناشناس ناپدید می شوند. افرادی که قادر به بازگشت آنها هستند از پلیس حافظه می ترسند ، و مردم را از یادآوری موارد ناپدید شده خود باز می دارند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"تقاطع" نوشته پاتتیم استاتووی ، ترجمه دیوید هاکستون


آمازون

به دنبال درگذشت دبیر اول دیرینه ، انورو هوژا ، دو جوان آلبانی برای شروع زندگی جدید در ایتالیا ، کشور خود را ترک می کنند. وقتی این دو به بررسی جنسیت و هویت خود می پردازند ، متوجه می شوند که فرصت های جدید ممکن است همان چالش های قدیمی را به همراه داشته باشد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"شخم خود را بر فراز استخوان ها بکش" از اولگا توکارسکوک ، ترجمه آنتونیا لوید جونز


آمازون

این فینالیست نهایی جایزه Man Booker 2019 در Janina ، یک محقق محقق است ، که مجبور می شود در هنگام چرخش اجساد در نزدیکی خانه اش ، یک سری قتل ها را بررسی کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"بازگشت بارون Wenckheim" توسط Lázzló Krasznahorkai ، ترجمه شده توسط اوتلی مالتز (24 سپتامبر)


آمازون

یک نجیب سابق مجارستانی که قبلاً تبعید شده بود ، به خانه برمی گردد و از بدهی های قمار که در بوئنوس آیرس به حساب می آمد ، فرار می کند. او امیدوار است که در پایان زندگی ، ترجیحاً با زنی که از جوانی دوست داشته است ، آرامش پیدا کند. در این رمان تاریک ، پیچ و خم ، همه چیز به سرعت هولناک می شوند.


برای پیش سفارش اینجا کلیک کنید



"جمع کننده Leftover Souls: یادداشت های میدانی در مورد شورش های روزمره برزیل" نوشته الیان برم ، ترجمه دایان گروسکلوز ویتیتی (15 اکتبر)


آمازون

در تاریخ 15 اکتبر ، مجموعه مقالات روزنامه نگاری الیان بروم در زندگی شهروندان حاشیه نشین برزیل ، از جمله بومی ها ، فقیران و بی خانمان ها ، حاشیه ای برجسته می زند.


برای پیش سفارش اینجا کلیک کنید



'مهاجمان فضایی' نوشته نونا فرناندز ، ترجمه ناتاشا ویمر (5 نوامبر)


آمازون

مرکز مهاجمان فضایی نونا فرناندز با محوریت گروهی از ژنرالهای Xers که در کودکی با هم دوست بودند ، داستان استرلا گونزالز جپسن ، دوستی متقابل را که در سالهای دوم دیکتاتوری نظامی شیلی ناپدید شد ، دنبال می کند.