دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

کتابهای کاغذی در مقابل کتابهای الکترونیکی: کدام یک بهتر است؟

از زمان اختراع کتاب الکترونیکی ، عاشقان کتاب در همه جا بحث می کنند که بهتر است - کتاب الکترونیکی یا کتاب مقاله سنتی. آیا قیمت کتابهای کاغذی می تواند با قیمتهای پایین کتابهای الکترونیکی رقابت کند؟ آیا راحتی کتابهای الکترونیکی با احساس یک کتاب واقعی در دستان شما مقایسه می شود؟

من به عنوان یک خواننده مشتاق ، من شخصاً هر دو را دوست دارم. دلایل خوب زیادی برای ترجیح دادن یکی از آنها وجود دارد ، اما در پایان ، هر دو جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

1. کتاب های الکترونیکی راحت تر هستند.

اگر مثل من باشید ، به هر مناسبت ، سخت ترین نکته در مورد بسته بندی ، انتخاب کتاب هایی برای آوردن است. چمدان شما فقط می تواند بسیاری از افراد را نگه داشته باشد ، و اگر قبل از اتمام تعطیلات خود را تمام کنید ، چطور؟ یا اگر از آنها کسل می شوید و آرزو می کنید چیز دیگری بیاورید چه می کنید؟

بهترین بخش در مورد کتابهای الکترونیکی این است که شما هرگز نگران این نوع مشکلات نیستید. با خواننده الکترونیکی ، می توانید در هر مکانی که می روید ، هزاران کتاب را با خود حمل کنید ، همه در دستگاهی که وزن آن کمتر از یک پوند است.


همچنین ، اگر خواندن مطالب الکترونیکی خود را از بین نبرید ، دیگر لازم نیست که برای خرید بیشتر ، به کتابفروشی بروید. فقط با چند ضربه آهسته روی صفحه ، شما یک کتاب کاملا جدید را در انتظار شما قرار داده اید. این خصوصاً هنگام شروع یک سری جدید بسیار مفید است و کاملاً نمی توان صبر کرد تا تمام کتابفروشی را شروع کنید تا کتاب بعدی را شروع کنید. و سلام ، در حالی که شما در آن هستید ، چرا کل سری را نمی خرید؟



2. اما شما نمی توانید کتاب های الکترونیکی را روی یک قفسه قرار دهید.

به عنوان یک خواننده ، قفسه کتاب من افتخار و نشاط من است. یکی از رضایت بخش ترین چیزها در مورد اتمام کتاب ، این است که بتوانید جلد آن را ببندید ، آن را به جای خود در قفسه بپیچانید و هر از گاهی آن را تحسین کنید. با کتاب های الکترونیکی ، شما فقط رضایت خاطر را پیدا نمی کنید.

در
خبرنامه ما مشترک شوید
Write your email…
کتابهای کاغذی یک مزیت در ذهن من دارند زیرا آنها اشیاء ملموس هستند که می توانید در دستان خود نگه دارید. می توانید آنها را علامت بزنید ، صفحات را گوش دهید و آنها را خودتان قرار دهید تا بتوانید هر از چندگاهی به عقب برگردید و آنچه را که باعث شده شما فکر کنید ، به خاطر بسپارید. اگر چه یادداشت نویسی است در کتابها ممکن، آن را سخت تر به حرکت و حاشیه نویسی نشان نمی دهند تا در صفحات واقعی این کتاب است. بنابراین ، اگر کسی هستید که دوست دارید کتاب های خود را نشانه گذاری کنید یا آنها را در قفسه خود تحسین کنید ، قطعاً در اینجا کتاب های کاغذی برنده هستند.



3. کتابهای الکترونیکی برای کسانی که بینایی ضعیف دارند یا ناتوانی در خواندن دارند آسانتر است.

با این حال ، کتابهای الکترونیکی این مزیت را دارند که سهولت خواندن را به خود اختصاص می دهد. با تمام تنظیمات مختلف فونت و گزینه های صوتی ، کتابهای الکترونیکی کار را برای افرادی که در غیر این صورت ممکن است خواندن وقت سخت داشته باشند ، آسانتر می کند. به عنوان مثال ، امکان انتخاب چند کلمه برای نمایش در یک خط یا فضای بین خطوط وجود دارد ، به افرادی که دچار دیسکسی هستند ، اجازه می دهد تا به طور موثرتر بخوانند .

همچنین ، از آنجا که یک عمر خواندن واقعاً می تواند به چشم کسی بیاید ، کتابهای الکترونیکی می توانند جایگزین خوبی برای عینک خواندن مخوف باشند. با استفاده از کتابهای الکترونیکی ، می توانید سریعتر و مؤثرتر بخوانید و در نهایت می توانید جلوی پا زدن را در صفحات متوقف کنید.

4- وقتی کتاب کاغذ می خوانید ، بیشتر می فهمید.

اگرچه کتابهای الکترونیکی ممکن است آسانتر و سریعتر به مطالعه آنها بپردازند ، اما مطالعات نشان می دهد که کتاب های کاغذ برای درک مطلب بهتر است. با توجه به مطالعه انجام شده توسط دانشگاه جیمز مدیسون که با استفاده از چشم ردیابی نرم افزار، خوانندگان به احتمال زیاد به کتاب های الکترونیکی بدون چربی از کتاب های چاپی، که منجر به کمتر درک از محتوا. بسته به عمق درک شما از خواندن ، کتاب های کاغذی در اینجا مزیت دارند.

در همین راستا ، کتاب های کاغذی ثابت شده است که برای ارتباط عاطفی نیز بهتر است. یکی از بهترین بخش های خواندن احساس این است که شما بخشی از داستان هستید ، مانند اینکه شخصیت ها را می شناسید و در واقع در دنیای ساخته شده ای هستید که در مورد آن می خوانید. کتاب های کاغذی به شما امکان می دهند این کار را انجام دهید در حالی که کتاب های الکترونیکی کوتاه نمی شوند.

در یک تحقیق در سال 2012 ، همان داستان توسط دو گروه خوانده شد ، یکی روی کتاب الکترونیکی و دیگری در چاپ. در مقایسه با گروهی که داستان را روی کاغذ می خواند ، گروهی که کتاب الکترونیکی را می خواند ، احساس می کردند که این داستان به اندازه همهجانبه نبوده و احساس کمتری نسبت به داستان دارند.

5. می توانید کتاب های الکترونیکی را در تاریکی بخوانید.

بیشتر خوانندگان تلاش تلاش برای خواندن در شب را می دانند. این که آیا مسیر چراغ قوه رو به جلو را انتخاب کرده اید یا تصمیم به خطر افتادن در خوابیدن با چراغ ها را دارید ، دلخوری های خواندن را پس از تاریکی تجربه کرده اید. با وجود کتابهای الکترونیکی ، لازم نیست راحتی خود را برای ادامه خواندن به خطر بیاندازید.

بیشتر خوانندگان الکترونیکی دارای چراغهای قابل تنظیم هستند که چشم شما را خسته نمی کند و امکان خواندن آسان در شب را فراهم می کند. بنابراین ، می توانید از آن محافل نوری آزار دهنده که چراغ قوه در صفحات ایجاد می کند ، خداحافظی کنید و به دلیل اینکه چراغ را روشن کرده اید ، وسط شب از خواب بیدار می شوید. با کتابهای الکترونیکی می توانید در هر ساعت از روز با سهولت مطالعه کنید.

6. کتاب های مقاله باعث چرخه خواب شما نمی شوند.

با این حال ، این سهولت با هزینه ای همراه است. مطالعات نشان می دهد که نور ساطع شده از برخی کتابهای الکترونیکی هنگام تلاش برای خوابیدن مشکلاتی ایجاد می کند . صفحه های روشن خواننده های الکترونیکی می تواند باعث شود افراد به خواب رفتن طولانی تر یا در بعضی موارد بی خوابی بپردازند.

کتابهای کاغذی باعث این مشکلات نمی شوند. بنابراین ، اگر شما فردی هستید که می خواهید بخوابید یا دچار بی خوابی می شوید ، کتاب های کاغذی این مزیت را دارند.



وقتی این کتاب به آن پرداخته شود ، هم کتابهای الکترونیکی و هم کتابهای کاغذی مزایای خود را دارند. کتابهای کاغذی هرگز به راحتی ارائه شده توسط کتابهای الکترونیکی نزدیک نمی شوند ، اما کتابهای الکترونیکی از نظر عوامل نوستالژی و مزایای سلامتی کم می شوند.

بنابراین ، برای سوال اصلی ، "کدام کتاب بهتر است؟ کتاب الکترونیکی یا کتاب مقاله سنتی؟" فکر نمی کنم جواب درست وجود داشته باشد. بعضی از خوانندگان ممکن است کتاب را ترجیح دهند زیرا این امکان را به شما می دهد هر زمان که می خواهند بخوانند. دیگران ممکن است کتابهای کاغذی را ترجیح دهند زیرا می توانند آنها را در دست خود نگه دارند و آنها را در قفسه های خود جمع کنند. به دلیل اولویت خواننده اشتباه یا کمتر است.

در مورد من ، من می گویم ، چرا هر دو؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد