دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

این 10 کتاب نامزد دریافت جایزه بزرگ کتاب ملی شده اند

فصل جوایز کتاب کاملاً در حال جابجایی است و خوانندگان نمی توانند خوشحال تر باشند. بنیاد ملی کتاب ، تمام هفته نامزدهای خود را برای پنج جایزه - داستان ، غیرداستانی ، شعر ، ادبیات ترجمه شده و ادبیات جوانان اعلام می کند. و لیست طولانی دیگری که تازه وارد اینترنت شد. جایزه کتاب ملی برای 2019 ترجمه longlist ادبیات برجسته بهترین کتاب در ترجمه، و شما نمی خواهید به دست هر یک از آنها.


روز دوشنبه ، جایزه ملی کتاب 2019 برای لیست طولانی ادبیات جوانان منتشر شد ، که 10 رمان YA را که باید بخوانید ، با خود به همراه داشت. اکنون ، عاشقان کتاب 10 رمان و خاطرات خارق العاده در ترجمه دارند تا به لیست های خواندن خود بیفزایند. کتاب های ذکر شده در ابتدا به زبان های دانمارکی ، نروژی ، عربی ، فرانسوی ، ژاپنی ، فنلاندی ، لهستانی ، مجارستانی ، پرتغالی و اسپانیایی منتشر شد. می توانید امروز اکثر آنها را با سه مدخل بخوانید - خانه بازگشت بارون ونکهایم László Krasznahorkai ، Homecoming Barion Wenckheim ، Eliane Brum ، Collector of Leftover Souls ، و مهاجمان فضایی نونا فرناندز - پاییز امسال از ناشران مربوطه.


10 کتاب جایزه ملی کتاب 2019 را برای لیست طولانی ادبیات ترجمه شده در زیر ببینید و برنده پیش بینی شده خود را در توییتر با ما به اشتراک بگذارید !


"هنگامی که مرگ چیزی را از شما می گیرد ، آن را پس دهید: کتاب کارل" نوشته ناجا ماری آیدت ، ترجمه شده توسط دنیس نیومن


آمازون

خاطرات گرینلندر ناجا ماری آیدت از دست دادن پسر 25 ساله خود در تصادف با خودرو ، در حال حاضر شماره 1 انتشار جدید در زندگینامه های اسکاندیناوی در آمازون است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"اراده و عهد" توسط ویگدیس هورث ، ترجمه شده توسط شارلوت بارسلوند


آمازون

بیست سال پس از اینکه خودش را از خانواده خود جدا کرد ، برگلجووت به خانه می رود تا در ترکیب خواست والدینش کمک کند. برای برگلجو و دیگر خواهر و برادرهای ناپسندش ، وصیت نامه یادآوری راز تاریکی است که سالها در خانواده مانده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"مرگ کار سختی است" از خالد خلیفه ، ترجمه لری پرایس


آمازون

رمانی که در بحبوحه جنگ داخلی سوریه در جریان است ، Death Is Work سخت سه خواهر و برادر - بولبول ، حسین و فاطمه است - در حالی که در سراسر کشور سفر می کنند تا جسد پدر فقیدشان را برای دفن به روستای زادگاه خود برگردانند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"زن برهنه" نوشته Scholastique Mukasonga ، ترجمه جردن استامپ


آمازون

یک داستان متحرک از نسل کشی رواندا ، خاطرات Scholastique Mukasonga داستان مبارزه مادرش برای محافظت از فرزندان خود در برابر خشونت علیه مردم توتسی را روایت می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"پلیس حافظه" نوشته یوکو اوگاوا ، ترجمه استفان اسنایدر


آمازون

در این رمان نظارت دولتی ، چیزهایی - ابتدا کوچک ، و متعاقب آن - از یک جزیره ناشناس ناپدید می شوند. افرادی که قادر به بازگشت آنها هستند از پلیس حافظه می ترسند ، و مردم را از یادآوری موارد ناپدید شده خود باز می دارند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"تقاطع" نوشته پاتتیم استاتووی ، ترجمه دیوید هاکستون


آمازون

به دنبال درگذشت دبیر اول دیرینه ، انورو هوژا ، دو جوان آلبانی برای شروع زندگی جدید در ایتالیا ، کشور خود را ترک می کنند. وقتی این دو به بررسی جنسیت و هویت خود می پردازند ، متوجه می شوند که فرصت های جدید ممکن است همان چالش های قدیمی را به همراه داشته باشد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"شخم خود را بر فراز استخوان ها بکش" از اولگا توکارسکوک ، ترجمه آنتونیا لوید جونز


آمازون

این فینالیست نهایی جایزه Man Booker 2019 در Janina ، یک محقق محقق است ، که مجبور می شود در هنگام چرخش اجساد در نزدیکی خانه اش ، یک سری قتل ها را بررسی کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"بازگشت بارون Wenckheim" توسط Lázzló Krasznahorkai ، ترجمه شده توسط اوتلی مالتز (24 سپتامبر)


آمازون

یک نجیب سابق مجارستانی که قبلاً تبعید شده بود ، به خانه برمی گردد و از بدهی های قمار که در بوئنوس آیرس به حساب می آمد ، فرار می کند. او امیدوار است که در پایان زندگی ، ترجیحاً با زنی که از جوانی دوست داشته است ، آرامش پیدا کند. در این رمان تاریک ، پیچ و خم ، همه چیز به سرعت هولناک می شوند.


برای پیش سفارش اینجا کلیک کنید



"جمع کننده Leftover Souls: یادداشت های میدانی در مورد شورش های روزمره برزیل" نوشته الیان برم ، ترجمه دایان گروسکلوز ویتیتی (15 اکتبر)


آمازون

در تاریخ 15 اکتبر ، مجموعه مقالات روزنامه نگاری الیان بروم در زندگی شهروندان حاشیه نشین برزیل ، از جمله بومی ها ، فقیران و بی خانمان ها ، حاشیه ای برجسته می زند.


برای پیش سفارش اینجا کلیک کنید



'مهاجمان فضایی' نوشته نونا فرناندز ، ترجمه ناتاشا ویمر (5 نوامبر)


آمازون

مرکز مهاجمان فضایی نونا فرناندز با محوریت گروهی از ژنرالهای Xers که در کودکی با هم دوست بودند ، داستان استرلا گونزالز جپسن ، دوستی متقابل را که در سالهای دوم دیکتاتوری نظامی شیلی ناپدید شد ، دنبال می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد