دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

21 رمان ترسناک شناخته شده تر که باید امسال کشف کنید

برای طرفداران ترسناک که فکر می کنند همه آنها را خوانده اند ، ما لیستی از 21 رمان ترسناک کمتر شناخته شده را برای شما در این فصل تهیه کرده ایم. این همه نوع ترس و وحشت دارد ، از گوری تا مکاب و هر کتاب عملاً منتظر شماست که آن را امسال پاییز انتخاب کنید.



می توان یک لیست عالی TBR را جمع آوری کرد ، به خصوص هنگامی که می خواهید روحیه خاصی را بیرون بیاورید یا در ژانر خاصی کار کنید. شما نمی خواهید که دچار سوختگی شوید ، یا خود را به سمت خواندن بیاندازید ، اما همچنین نمی خواهید کاملاً از لیست خواندن خود کنار شوید. اگر در حال جمع آوری لیست خواندن برای هالووین هستید ، این رمان های ترسناک کمتر شناخته شده به شما تنوع می دهند که برای حفظ برنامه های خواندن خود در این فصل شبح وار باید در برنامه های خود قرار دهید.


رمان ها و مجموعه های داستان در این لیست از نظر شدت متفاوت هستند. وقتی می آید اندازه و دامنه وحشتی که آنها در حال قدم زدن هستند ، می فهمید که در اینجا همه کتاب به دلخواه شما نیست. خوب است! من تصمیم گرفتم تا گزینه های مختلفی را در اینجا به شما ارائه دهم. توصیه های من را در زیر بررسی کنید:


"برخی از چیزهای تاریک" توسط سیلویا مورنو-گارسیا


سیلویا مورنو-گارسیا ، نویسنده Gods of Jade و Shadow ، یک داستان پیچ خورده از کارتل های مکزیکی را که با خون آشام ها در این رمان وحشتناک مخلوط شده است ، بافته می کند. یک درخت خارپشت مکزیکوسیتی با یک خون آشام در حال فرار به سمت آمریکای جنوبی می افتد و هر دو حتی در شرایطی که خطر در اطراف آنها وجود دارد ، شروع به ریزش برای یکدیگر می کنند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'داستانهای گوتیک' توسط الیزابت گاسکل


ممکن است شما با داستان های Regence الیزابت گاسلل آشنا باشید ، اما آیا می دانید که او همچنین داستان های ترسناک نوشت؟ Gothic Tales برای لذت بردن از خواندن شما ، نه داستان و داستان جدید را جمع آوری می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"بین" اثر Tananarive due


اولین رمان از Tananarive due ، نویسنده خانه خوب ، بین ، در هیلتون ، بازمانده از یک حادثه غم انگیز که جان مادر بزرگش را گرفت ، قرار دارد. سی سال بعد ، خانواده وی شروع به تهدید به مرگ می کنند و هیلتون متقاعد می شود که بینش تاریک او با آنچه که در کودک برای او اتفاق افتاده است ، ارتباط دارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"نگهبان" توسط سارا لنگان


سوزان مارلی زمانی شهر باتفورد ، دختر همه آمریکایی ماین بود ، اما اکنون در خیابانها قدم می زند و شهروندان زادگاهش را با کابوس های وحشتناک رنج می برد. هنگامی که شهر در حال مرگ خانواده های خود را در شغل های دیگر از دست می دهد ، غضب سوزان عمیق تر و کینه ای تر می شود و بر کسانی که به او ستم کرده اند ، خشمگین می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"اکنون شما یکی از ما هستید" توسط آسا نونامی


نوریکو پس از ازدواج با یک خانواده بزرگ و مرفه که در زیر یک سقف زندگی می کنند ، خود را به طور غیر منتظره ای از اقوام جدیدش می بیند. اما وقتی شخصی برای کسب اطلاعات در مورد دامادهایش به او فشار آورد ، نوریکو کمتر رشد می کند و یقین می یابد که خانواده شیتو همانطور که ​​ظاهر می شوند هستند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"پوست" نوشته Kathe Koja


تس و بی بی ، یک سازنده فلز و رقصنده ، با هم کار می کنند و نام خود را "جراحان تخریب" قرار داده اند. بی بی می خواهد فراتر رود ، و بدن خود را فراتر از حد خود بکشاند و تس ناتوان است که مانع از انجام یک اشتباه بزرگ شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"داستان های گیلدا" توسط جواهیل گومز


در این متن از جواهیل گومز ، یک زن سابق به بردگی گرفته شده به نام گیلدا ، آزادی خود را تضمین می کند و در حالی که با خون آشام ها در یک فاحشه خانه کار می کند ، به زندگی ابدی اعطا می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'Slights' توسط Kaaron Warren


یک قاتل سریالی که قربانیانش را از بین می برد و برای بازجویی از آنها در مورد زندگی پس از مرگ ، طعم داروی خودش را می گیرد - و سپس معتاد به مرگ می شود - در این رمان نگران کننده.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"سوراخ" نوشته هی-یانگ پیون


برنده جایزه شرلی جکسون 2017 ، هیون-جوان Pyun's The Hole زندگی یک مرد بیوه و مادر همسر فقیدش را که به عنوان سرپرست او تبدیل شده است ، بررسی می کند. وقتی زن غمگین به دنبال تجارت ناتمام دخترش شروع به پاره شدن اموال خود کرد ، داماد وی درمانده و تنها مانده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'افتخار پدرت' توسط لسلی گلاستر


جایزه برنده جایزه لسلی گلاستر برای چهار خواهر بزرگتر که 60 سال گذشته را در انزوا گذرانده اند. همه آنها درباره کودکی خود داستانی مشترک را حفظ کرده اند ، اما واقعیت این است که در حال خراب شدن در اطراف آنها است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"جنایات خون" توسط سباستیا آلزامورا


در این رمان برنده جایزه برنده جایزه در طول جنگ داخلی اسپانیا ، یک مأمور پلیس هنگامی که قربانیان مخفی به طور کامل در معرض نمایش قرار می گیرند ، می توانند با دشمن غیر طبیعی مبارزه کنند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"آماتکا" توسط کارین تیدبک


در دنیایی که در آن چیزهایی باید گفته شود که چه هستند ، یک نظرسنجی جوان دولت ، خود را به دور از خانه در کمون یخ زده آماتکا می بیند. اما بافت واقعیت به طرز وحشتناکی نزدیک است ، در انتظار کسی است که بتواند آن را به شکلی بیان کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"قشر پوستی" نوشته نالو هاپکینسون


نویسنده ماین نویسنده خواهر ، نالو هاپکینسون در این مجموعه داستان کوتاه می درخشد که ترس و وحشت ، فانتزی و علمی تخیلی را در هم می آمیزد. چه به دنبال گرگ و چه افسانه باشید ، این کتابی نیست که بخواهید از آن عبور کنید.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"غبار در آینه" نوشته سوزان هیل


سوزان هیل که بیشتر به خاطر رمانش در سال 1983 با عنوان "زن سیاه" شناخته می شود ، طعم و مزه خود را برای کلمات نشان می دهد. در این داستان ارواح ، یک آقا بزرگوار تلاش می کند تا درباره مرد مرده ای که او را بت می کند اطلاعات بیشتری کسب کند. شخصیت "مه در آینه" به طور فزاینده ای با حل رمز و راز ریشه های انسان دیگر وسواس می یابد - و متقاعد می شود که کسی در حال مشاهده هر حرکتی است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"گربه در تابوت" توسط ماریکو کوئیک


در این رمان از ماریکو کوئیک نویسنده آپارتمان گورستان ، خانواده بیوه تهدید می کند که پس از اینکه عاشق جفت دخترش عاشق او شد ، با تنش منفجر شود. اما دوست دختر جدید او متوجه می شود که هرگز نمی تواند از گربه خانواده پیشی بگیرد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"دوست بالش" توسط لیزا تاتل


یک دختر کوچک که آرزوی دوستی دارد بیشتر از معامله می شود وقتی که خاله او عروسک چینی به نام مایلز به او بدهد. او همه چیزهایی است که او می توانست از او بخواهد ، و او آرزو می کند هر آرزو را به حقیقت می پیوندد - برای یک قیمت.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'سرزمین عجایب' توسط جنیفر هیلیر


چه لیست از رمان های ترسناک بدون یک داستان دلقک دلقک کامل خواهد بود؟ در سرزمین عجایب جنیفر هیلیر ، یک پارک موضوعی محلی که موزه دلقک پر از مجسمه های موم و عروسک های چینی را بر عهده دارد ، به کانون یک سری موارد ناپدید شده تبدیل می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"حراج" نوشته جوون سامسون


ساکنان یک شهر کوچک ، در این رمان خزنده از مرحوم جوون سامسون ، خود را از تمام دارایی های دنیوی خود مجبور می کنند. در ابتدا ، جان و میم مور خوشحال هستند که تجهیزات اضافی مزرعه خود را به خانه حراج جدید Perly Dunsmore واگذار می کنند. اما به زودی مطالبات حراج شروع به فشار ناخوشایند علیه آنها کرد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"بچه ها" توسط کارولینا سانان


یک خانه دار ثروتمند پسری کوچک و عجیب و غریب را در این رمان آزار دهنده و متنفر ، از نویسنده کلمبیایی کارولینای سانان به دست می آورد. بخش رمان ترسناک ، بخشی درباره 2.5 میلیون کودک مفقود شده کلمبیا ، کودکان از لورا و اتهام جدید او ، فیدل پیروی می کنند ، زیرا آنها به رمز و راز سرچشمه های او می پردازند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'Devil Crept In' توسط آنیا Ahlborn


پسر عموی و بهترین دوست جوی ، جود ، در زادگاهشان دره گوزن گم شده است. کل جامعه برای جستجوی جود تجمع کرده است ، اما استیوی نگران است که ممکن است دوستانش قربانی شخص یا چیز دیگری شوند - که سالها در حال قربانی قربانیان در دره دیر است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'دختر ایکاروس' توسط هلن اویمی


پس از بازگشت به خانه به انگلیس از سفر خانوادگی به نیجریه ، یک دختر بچه تنهایی به نام جس می آموزد که تنها دوستی که در آفریقا به نام TillyTilly کرد ، او را به اروپا برگشته است. TillyTilly چیزی بیش از دوستی صرف از جس می خواهد ، با این حال ، به زودی که دختر کشف خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد