دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

11 خاطره جدید برای لیست خواندن پاییز شما

به محض آمدن پاییز ، به نظر می رسد همه به دنبال توصیه های خواندن شبح وار هستند . اما اگر شما هم مثل من هستید، شما در جستجوی کتاب با vibes سقوط که نمی توانید نگه دارید تا در شب. اگر نمی خواهید داستان را بخوانید و هنوز هم برای چیزهای ذاتی ، روحیه ای و یا کمی عجیب و غریب رواج دارید ، ممکن است تعجب کنید که می دانید که هزاران خاطره جدید وجود دارد که به آن لکه های دقیق می دهد.



در زیر 11 خاطره جدید که با فرم بازی می کنند ، در مضامین سنگین قرار می گیرند که باعث می شود احساس و فکر کنید. آنها خواننده هایی هستند که سرعت خود را از دست می دهند و خود را از دست می دهند ، در غیر این صورت لحن جوی به خود می گیرند. این که آیا شما یک طرفدار عظیم خاطرات هستید یا به امید اضافه کردن چند کتاب جدید به پشته خواندن پایان سال خود ، چیزی برای دوست داشتن پیدا خواهید کرد. توصیه می کنم قبل از شیرجه رفتن ، یک پتو ، یک نوشیدنی گرم (و شاید یک جعبه بافت) برداشت کنید:


"در خانه رویایی" نوشته کارمن ماریا ماچادو (5 نوامبر)


آمازون

در این خاطره ، کارمن ماریا ماچادو نگاهی ناخوشایند به یک رابطه زننده گذشته دارد. او در هر فصل از یک وسیله ادبی متفاوت (از جمله مضامین ترسناک کلاسیک) برای مقابله با موضوع دشوار استفاده می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"سال میمون" نوشته پتی اسمیت (24 سپتامبر)


آمازون

آخرین خاطرات اسمیت به دنبال سفرهای یک ساله اش در سواحل سانتا کروز است ، زیرا او به فکر همه چیز از پیری گرفته تا اوضاع سیاسی در ایالات متحده می رود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Once Again We Stars Stars' توسط جیسون گرین


آمازون

خاطرات خیره کننده و دلخراش جیسون گرین ، جزئیات تجربه وی با اندوه را پس از مرگ تصادفی دختر دو ساله اش گرتا ، بیان می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"من در حال گفتن حقیقت هستم ، اما من دروغ می گویم" نوشته باسی ایکپی


آمازون

در این خاطرات مقاله ، باسی ایکپی داستانهایی از کودکی نیجریه و انتقال خانواده اش به ایالات متحده را به اشتراک می گذارد - تلفیقی که توسط دو قطبی دوم و اضطرابی که برای دهها سال قابل تشخیص نیست پیچیده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"کتاب گریه" نوشته هدر کریستل (5 نوامبر)


آمازون

The Crying Book بخشی از پیامدهای شخصی در مورد مباحث سنگین مانند افسردگی ، زایمان و مادری است و بخشی از تحقیقات در مورد گریه در تاریخ ، ادبیات و سیاست. این کتاب غواصی عمیق به احساسات و معنای آن در زندگی ما می بخشد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"خانه زرد" توسط سارا م. بروم


آمازون

در این خاطره جادوگرانه ، باروم نه تنها داستان تاریخ خانواده خود و خانه آنها در نیواورلئان را روایت می کند ، بلکه در شهر جنوبی در نژادها ، کلاس ها ، زخم های نسلی و نابرابری فرو می رود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"رئالیسم جادویی برای غیرمعتبران: یادداشتی برای یافتن خانواده" توسط آنیکا فاجاردو


آمازون

در این خاطره ، بخش های مساوی در حال حرکت و غم انگیز ، فاجاردو تاریخ خانواده اش را از بزرگ شدن در مینه سوتا با یک مادر مجرد ، کشف مجدد زادگاهش کلمبیا و پیدا کردن پدر غریب خود در آنجا دنبال می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'زنده باد قبیله دختران بی پدر' توسط T Kira Madden


آمازون

در نثر دلهره آور و متن ترانه ، T Kira Madden نگاهی ناخوشایند از آمدن او به عنوان یک نوجوان کوئری در یک جامعه ممتاز دارد ، با این که شواهدی از سوء مصرف مواد مخدر والدینش و بی ثباتی داخلی مداوم بر او آویزان است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'بازی وحشی' نوشته آدرین برودور (15 اکتبر)


آمازون

خاطرات Adrienne Brodeur مانند درام پرچین خوانده می شود. او تجربه همکاری به عنوان همدست در امر حماسه مادر را با بهترین دوست شوهرش بیان می کند و به سوالات بزرگی از مادری ، میراث و عشق فرو می رود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"اسکیزوفرنیای جمع آوری شده" توسط اسما وایون وانگ


آمازون

این خاطره برنده جایزه نگاه صمیمی و خام اسما ویجون وانگ به تأثیرات بیماری روانی و مزمن است. این سفر وی را برای تشخیص ، مظاهر اسکیزوفرنی در زندگی خودش و پیچیدگی یافتن مراقبت در یک سیستم پیچیده پزشکی بررسی می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'دختران معمولی' توسط Jaquira Daz (29 اکتبر)


آمازون

جکیرا داز در خاطرات خود نگاهی بی بدیل به رشد در فقر ، تجربه تجاوز و سوءاستفاده ، مقابله با بیماری روانی و به چالش کشیدن تصورات ما از دختر بودن و پیری می اندازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد