دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

'Drag: The Complete Story' توسط Simon Doonan اثر فرهنگی کشیدن از روم به روپائول را بررسی می کند

مگر اینکه شما را از اینترنت در دهه گذشته شده است به طور کامل، شما آگاه هستید که RuPaul را کشیدن مسابقه آورده کشیدن به جلو و مرکز فرهنگ پاپ. اما با کتاب جدید خود با عنوان Drag: The Complete Story ، نویسنده و مفسران مد ، سیمون دوون ، تاریخچه کاملی از درگ و تأثیر آن بر همه چیز را از طراحی مد گرفته تا استفاده از درگ در جامعه LGBTQ بررسی می کنیم.



Doonan پر از متن شوخ و عکاسی خیره کننده ، از Drag: The Complete History برای برجسته کردن علاقه به سیالیت جنسیتی که منجر به ظهور فرهنگ درگ شد ، استفاده می کند و تأثیر آن را بسیار فراتر از سطح جامعه اولیه خود تعریف می کند. و به طور مهم ، درگ نگاه نمایی به آیکون های سیاه مانند فعال مارشا پی جانسون و البته روپائول دارد که کارهایشان تأثیر بسزایی داشته است.


درن در یک گزیده اختصاصی از کتاب مشترک با Entertainment Weekly ، Dornan در مورد RuPaul و ملکه درگ سیاه می نویسد:


وی گفت: "چه انگشت شستن ، خواندن ، جابجایی ، لگد زدن ، شیک پوش شدن ، صحبت کردن با دست ، گول زدن ، پیچاندن ، سایه انداختن ، خدمت به نبوغ و بیش از حد ، افسانه بودن ، یا ساده تر کردن واقعیت ، ملکه کشیدن سیاه نمادی ماندگار از جذابیت و الهام است. . او سخاوتمندانه و بزرگوار فرهنگ را غنی تر می کند ، غالباً در عوض نسبتاً کمی دریافت می کند ، و همه ما باید در مقابل او تعظیم کنیم. #حق شناسی. وحشی Medusan که مشخصه ملکه های درگ زرق و برق است در ملکه کشیدن سیاه تقویت می شود ، و با طنز و شوخ طبعی منحصر به فرد تقویت می شود. ملکه درگ سیاه هم طنز است و هم پر زرق و برق. ملکه اژدها سیاه است. "


این که آیا شما از قبل طرفداران گسترده فرهنگ درگ هستید ، یا فقط علاقه مندید که در طول قرن ها بیشتر درباره ریش the جنبش بیاموزید - از رسوایی مبهم در دوران ویکتوریا تا پدیده برنده جایزه امی در قرن بیست و یکم - چیزی را پیدا خواهید کرد تا عشق در عظمت دونان.


بهترین قسمت؟ تمام درآمد حاصل از فروش کتاب به مرکز Ali Forney Center می رود که به نوجوانان بی پناه LGBTQ کمک می کند تا در دوران نوجوانی به بزرگسالی ، امنیت و استقلال پیدا کنند. و با زنان سیاه پوست که بیشتر در معرض خشونت شدید در ایالات متحده قرار دارند ، لازم است که نه تنها از جامعه LGBTQ در تلویزیون و مد حمایت کنیم بلکه در دنیای واقعی نیز پشتیبانی خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد