دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

13 فیلم مبتنی بر برندگان جوایز پولیتزر برای پخش اگر دوست داشتید "Goldfinch"

برخی از بهترین فیلمهایی که تاکنون ساخته شده اقتباسی از برخی از بهترین چیزهایی است که تاکنون نوشته شده است ، به همین دلیل لیست طولانی رمان ها ، نمایشنامه ها و داستان های روزنامه برنده جایزه پولیتزر باعث می شود که منبع عالی باشد. جوایز اهدا شده برای دستیابی به روزنامه نگاری ، ادبیات ، موسیقی ، نمایشنامه و سایر مقوله ها توسط کمیته 19 نفره ویراستاران ، نویسندگان و دانشگاهیان و همچنین سرپرستان دانشگاه کلمبیا تصمیم گرفته می شود و سالی یک بار اهدا می شود. و بسیاری شروع به پرش به فیلم می کنند. این لیست از فیلم های اقتباسی از برندگان جوایز پولیتزر جای خواندن همه این نوشته های تحسین برانگیز را نخواهد گرفت ، اما ممکن است بسیار نزدیک شما را به سمت خود جلب کند.



در تاریخ 13 سپتامبر ، نسخه فیلم Donna Tartt's The Goldfinch به سینماها می رود. این رمان طولانی سال 2013 جایزه پولیتزر را برای داستانی برنده شد و داستان پسری جوان به نام تئو را که از بمب گذاری در موزه هنر متروپولیتن که مادرش را می کشد ، زنده می ماند ، روایت می کند. پس از این فاجعه ، تئو انتخابی را انجام می دهد که او را به داخل و خارج از منازل سوق دهد ، خانواده را به خون و خون ایجاد کرده و به دنیای جرم و رستگاری بکشاند. این فیلم با بازیگران گروههای مختلف از جمله نیکول کیدمن ، جفری رایت ، سارا پائولسون ، فین ولفهارد و لوک ویلسون در نقش اوئو با بازیگران اوکس اگزلی و آنسل الگورت همکاری می کند .


اما The Goldfinch تازه ترین فیلم در یک فیلم طولانی است که از داستان ها ، رمان ها ، نمایشنامه ها و گزارش هایی ساخته شده است که در گذشته برنده جوایز پولیتزر شده است. در اینجا برخی از معروف ترین ها که اکنون می توانید پخش کنید ، آورده شده است.


1. "همه آقایان رئیس جمهور"


برادران وارنر در YouTube

رابرت ردفورد و داستین هافمن در این فیلم هیجان انگیز 1976 در مورد دو روزنامه نگار واشنگتن پست که رسوایی واترگیت را که منجر به سقوط رئیس جمهور نیکسون شد ، پرده برداری کردند .


این فیلم بر اساس گزارش برنده ، جایزه پولیتزر-جوایز ، داستان ها و کتاب غیر داستانی باب وودوارد و کارل برنشتاین است ، دو گزارشگر که درباره آنچه به نظر می رسید یک وقفه کوچک بود ، تحقیق کردند و درنهایت یک رسوایی ملی را افشا کردند. اگر از گزارش های تحقیقاتی و اسرار پرده برداری در Spotlight پرده بریدید ، این فیلم درست در کوچه شما قرار دارد.


پخش در Netflix و برای اجاره در آمازون ، iTunes و Vudu در دسترس است.



2. "نرده ها"


صفر رسانه در YouTube

دنزل واشنگتن و ویولا دیویس در این اقتباسی در سال 2016 از نمایشنامه برنده جایزه پولیتزر آگوست ویلسون بازی کردند . دیویس در نقش آفرینی بهترین بازیگر نقش اول زن در جوایز اسکار 2017 به دلیل نقش خود به عنوان سرپرست خانواده در برخورد با منظره نژادی در حال تغییر در دهه 50 پیتسبورگ به علاوه برخی از درام های خانواده رسوا موفق به کسب جایزه شد.


این دوئل در سال 2010 در همان نقش ها در برادوی برگزار شد و در جوایز تونی برنده بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش اول زن شد.


برای اجاره در آمازون ، وودو ، iTunes ، Google Play و YouTube در دسترس است.



3. "شک"


میراماکس در یوتیوب

مریل استریپ به عنوان یک راهبه در یک مأموریت با فیلیپ سیمور هوفمن به عنوان هدف خود ، یک کشیش مترقی بازی می کند. ایمی آدامز به عنوان یک راهبه جوان به دوتایی نیرو می پیوندد که مطمئن نیست که آیا او به اتهاماتی که علیه کشیش وارد شده است اعتقاد دارد یا خیر ، و ویولا دیویس به عنوان مادر قربانی احتمالی نوعی دلهره آور را میخکوب می کند.


این فیلم براساس نمایشنامه برنده پولیتزر جان پاتریک شانلی در سال 2005 ساخته شده است که یک تنه پر از جوایز تونی از جمله بهترین بازی در سال 2005 به خانه آورد.


پخش در Netflix و برای اجاره در آمازون ، iTunes و Vudu در دسترس است.



4. "رنگ بنفش"


Movieclips Trailers Classic در YouTube

رنگ بنفش هشتمین فیلم کارگردان استیون اسپیلبرگ را به نمایش گذاشت و فاصله ای چشمگیر از تنگناهای سنگین فعالیت های زمان خود داشت.


بر اساس رمان برنده پولیتزر در سال 1982 آلیس واکر ، فیلم های ویوپی گلدبرگ ، اوپرا وینفری و دنی گلوور در داستانی که به مبارزات آمریکایی های سیاهپوست در اوایل قرن بیستم گرجستان اشاره می کند.


جریان در Hulu و برای اجاره در آمازون ، Vudu و iTunes در دسترس است.



5. "برای کشتن یک مسخره"


Movieclips Trailers Classic در YouTube

آتیکوس فینچ احتمالاً یکی از مشهورترین پدرها در تمام تاریخ ادبیات است و گرگوری پک او را در این اقتباس فیلم در سال 1962 از رمان برنده پولیتزر هارپر لی بازی می کند.


دنباله ای از Mockingbird با عنوان Go Set a Watchman در سال 2015 ، اندکی قبل از گذراندن لی در سال 2016 منتشر شد. با این حال ، هواداران آتیکوس از تغییرات ظاهری در شخصیت وی ناامید شده اند و هیچ برنامه ای برای اقتباس آن در یک فیلم ساخته نشده است.


برای اجاره در آمازون ، وودو ، iTunes ، Google Play و YouTube در دسترس است.



6. "ساعتها"


میراماکس در یوتیوب

نیکول کیدمن ، مریل استریپ و جولیان مور به عنوان سه زن در دوران مختلف زندگی می کنند که زندگی آنها همه در این اقتباس از رمان برنده پولیتزر مایکل کانینگهام مرتبط است.


کیدمن نقش ویرجینیا وولف ، نویسنده خانم دالووی را بازی می کند ، با همسر مور که در دهه 1950 تحت تأثیر سخنان او قرار گرفت ، در حالی که استریپ تجسم زنده آفرینش وولف است.


برای اجاره در آمازون ، وودو ، iTunes ، Google Play و YouTube در دسترس است.



7. "عزیز"


عزیزان - تریلر در YouTube

اوپرا وینفری ، دنی گلوور و تندی نیوتون در این اقتباس سال 1998 رمان برنده پولیتزر تونی موریسون.


بخش داستان های تاریخی ، بخش داستان های ارواح ، معشوق می گوید داستان یک برده فراری که توسط تناسخ یک کودک طولانی مرده دستپاچه شده است. Jonathan Demme ، که مهارت های ترسناک خود را قبلاً در فیلم The Silence of the Lambs برنده جایزه اسکار قرار داده بود ، کارگردانی می کند.


برای اجاره در آمازون ، وودو ، iTunes ، Google Play و YouTube در دسترس است.



8. "جاده"


Movieclips Trailers Classic در YouTube

Viggo Mortensen پدر را بازی می کند که در تلاش برای محافظت از پسرش در دنیای پس از آخرالزمانی است که زمین با یک واقعه نزدیک به انقراض و حکومت آدمخوار ویران شده است. این مانند The Walking Dead بدون زامبی است - فقط انسان ها برای یکدیگر وحشتناک هستند.


این فیلم سال 2009 تنها چند سال پس از رمان کورماک مک کارتی در سال 2007 برنده جایزه پولیتزر برای ادبیات شد.


پخش همزمان در هر زمان.



9. "با باد رفته است"


BFITrailers در YouTube

هم این فیلم در سال 1939 و هم رمان برنده پولیتزر مارگارت میچل در سال 1937 را می توان نادیده گرفتن مشکلات در نظر گرفت ، با اینکه تصاویر کاهش دهنده مسابقه آنها چه در جنگ داخلی و چه بعد از آن وجود دارد. اما بازیگری در اینجا فوق العاده است و لباس هایی با شکوه که باید ببینند.


هشدار منصفانه اگر اگر غافل باشید ، این فیلم چهار ساعت است. نه واقعا.


برای اجاره در آمازون ، وودو ، iTunes ، Google Play و YouTube در دسترس است.



10. "گربه روی یک بام قلع داغ"


Movieclips Trailers Classic در YouTube

چشم های آبی هیپنوتیزم پل نیومن و ذبح حماسه الیزابت تیلور دسته کوچک موسیقی جاز کاملی در این اقتباس در سال 1958 برنده پولیتزر تنسی ویلیامز برای درام است .


اگرچه هر دو نیومن و ویلیامز از این فیلم ابراز ناامیدی کردند ، زیرا بیشتر مضامین همجنسگرایان به دلیل قانون هایز باید از بین بروند . اما هنوز ساعت مفرح است.


پخش در Netflix و برای اجاره در آمازون ، iTunes و Vudu در دسترس است.



11. "عصر بی گناهی"


تریلرهای HD Retro در YouTube

در سال 1921 ، ادیت وارتون اولین زنی شد که برنده جایزه پولیتزر برای داستان برای داستان "عصر بی گناهی" شد . این داستان در سال 1870 در نیویورک در دوران "دوران طلایی" شهر تنظیم شده است ، وقتی جامعه و شهرت از اهمیت زیادی برخوردار بودند و رسوایی می توانست فرد را خراب کند.


اقتباس فیلم جذاب سال 1993 به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ، ستارگان دانیل دی لوئیس ، میشل پفیفر و وینونا رایدر. رایدر برای بازیگر نقش مکمل زن بهترین بازیگر نقش مکمل زن و نامزد دریافت جایزه اسکار شد.


پخش در آمازون با تبلیغات و در دسترس برای اجاره بدون آگهی. همچنین برای اجاره Vudu در دسترس است.



12. "گلنگاری گلن راس"


docguy89 در YouTube

اگر شما به اندازه کافی از حرص و طمع دهه 80 به دست نیاوردید و شیوه های مشکوک تجاری را که در طول آن سال ها از گرگ وال استریت شایع می شد ، بازی گلدناری گلنری راس برنده پولیتزر دیوید مامت چند نکته دیگر در مورد سهام ارائه داد.


این فیلم در نقش آلک بالدوین ، آل پاچینو ، جک لیمون ، اد هریس ، آلن آرکین و کوین اسپیسی به عنوان فروشندگان املاک و مستغلات که برای حفظ شغل خود به اقدامات ناامیدانه متوسل می شوند.


برای اجاره در iTunes موجود است.



13. "نورافکن"


Movieclips به زودی در YouTube

در پی ردپای وودوارد ، برنشتاین و همه آقایان رئیس جمهور ، تیمی از خبرنگاران در بوستون گلوب رسوائی را که کلیسای کاتولیک را لرزاند ، کشف کردند.


این تیم در معرض سوءاستفاده جنسی شدید و گسترده ای که در جامعه کلیسا رخ داده بود ، نه فقط در بوستون بلکه در سراسر کشور ، برای آنها جایزه پولیتزر 2003 را برای خدمات عمومی بدست آوردند .


مایکل کیتون ، مارک روفالو ، راشل مک آدامز ، لیو شبربر و جان اسلاتری بهترین لهجه های بوستون خود را برای به تصویر کشیدن این تیم در برنده اسکار بهترین تصویر در سال 2015 اهدا نمی کنند.


پخش رایگان در Tubi و Vudu. برای اجاره در آمازون و iTunes در دسترس است.


چنین فیلمهای عالی از رمان ها ، نمایشنامه ها و داستان های برنده پولیتزر بیرون آمده اند که باید آرزوهای بالایی برای The Goldfinch به همان خوبی انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد