دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

چگونه زیتون خرمالو با کمک جامعه مثبت جنسی ، یک طلسم خشک پنج ساله را ضرب و شتم کرد

Olive Persimmon 14 ساله بود که در یک اقدام بدخیم برای بارگیری پورنو انیمه غیرقانونی در ناپستر ، کامپیوتر خانه پدر و مادرش را خراب کرد.


در حالی که نوجوانان دیگر شروع به کشف رابطه جنسی و ایجاد خرد شدن می کردند ، Persimmon ، خود اعلام شده "Danny DeVito lookalike" ، ناامید شد که به نظر می رسد هیچ کس علاقه خاصی به او ندارد. این کمکی نکرد که مادرش هنوز لباس خود را بپوشاند (سلام ، پیراهن های براق پوم-پوم!) و یکی از سرگرمی های مورد علاقه اش در صندلی بادی نشسته بود و در وسط چمن جلوی خانه اش در اوهایو بود.


در شرایطی که رشد جنسی دستگیر شده بود ، او برای یک دوره تصادف در رابطه جنسی به نپستر متوسل شد و در پایان به طور پنهانی و روتین بارگیری پورنو به پایان رسید. یک سال پس از کشف پورنو آنلاین ، در سن 15 سالگی ، وی شجاعت صحبت با پسری را احضار کرد. دو سال بعد ، او اولین بوسه اش را انجام می داد. و دو سال دیگر پس از آن ، او اولین بوسه خود را بدون لجبازی انجام می داد. با بزرگتر شدن ، او ریشه های میدو غربی خود را به دلیل عدم انکار و دانش غیرقابل انکار جنسی مقصر دانست ، اگرچه به نظر می رسید هیچ یک از دوستان دوران کودکی وی تحت تأثیر همین فشار قرار نگرفته است.


او 28 ساله بود که پرده بکارت خود را با یک "شبیه عروسک کن" از دست داد ، داستانی که در کتاب جدیدش " Coitus Chronicles: تلاش من برای رابطه جنسی ، عشق و ارگاسم" مطرح شده است . مردی که آن را از دست داد ، بیشتر علاقه داشت که میز پاسیوی خود را کنار هم قرار دهد تا اینکه با او بخوابید ، بنابراین ، پس از انجام رابطه جنسی با او در موقعیت مبلغین ، در کل هشت بار ، آنها شکستند. بزرگترین ترس او در این زمان از این بود که او هرگز نتوانست با تلاش برای موقعیت معکوس کاوچر مرد.



خرمالو ، اکنون 32 ساله ، به بوستل می گوید: "این قطعاً بهترین معرفی برای دنیای رابطه جنسی نبود."



این رابطه اول با دو سال وضعیت یک دوست دوباره و دوباره دوست با منافع دنبال شد . شریک زندگی وی دلسوز و مورد توجه بود. او احساس می کرد که به عنوان پاداش این که قبلاً با مردی که بیشتر به مبلمان چمن زنی علاقه داشته است خوابیده است ، از پس گرفتن جنسی برآمده است. خرمالو می گوید ، این رابطه اما در یک مورد فقط به رابطه جنسی نافذ منجر شده است. یک ماه بعد که آنها در کنار هم خوابیدند ، فردیمون حرکت کرد و به شهر نیویورک رفت و در آن چیزی که اکنون او "نقشه ضعیف" خوانده است. او در ابتدا وسوسه شد ، سپس شغلی را در بخش غیرانتفاعی پذیرفت. او در آن زمان کم دانست ، او در آغاز طولانی ترین طلسم خشک زندگی جنسی خود بود ، تجربه ای پنج ساله که باعث شد او اولین کتاب خود را بنویسد ناخواسته Celibate ، در سال 2015 منتشر شد



او می گوید: "من از کمدی به عنوان یک مکانیسم دفاعی استفاده کردم تا این واقعیت را که من در حال گذر از یک سکس جنسی Bonafide بودم ، استفاده کنم."


البته ، هیچ کس به رابطه جنسی مدیون نیست ، و بسیاری از افراد به دلایل مختلف نمی خواهند از نظر جنسی فعال باشند ، اما خرمالو دوست داشت رابطه جنسی داشته باشد. خوشبختانه برای او ، او به زودی با جامعه مثبت جنسی آشنا می شود ، جایی که گفتگوها درباره لذت ، رضایت و مرزها مهم هستند.


"این مانند یک" خودآزادی جنسی خودجوش "بود."

این کار یکشنبه شب آغاز شد وقتی که او در یک مهمانی با گروه کوچکی از مردم زخمی شد ، که برخی از آنها - در آن زمان از او بی خبر بودند - اعضای فعال جامعه مثبت جنسی بودند ، چیزی که او در آن زمان کاملاً ناآشنا بود.



وقتی دوستش رنه با شور و شوق شروع به صحبت در مورد OM'ing کرد ، فریممون که اخیراً وارد یوگا شده بود مشتاق پیوستن به گفتگو بود. فقط چند لحظه بعد ، او فهمید که دوستش در مورد شعار OM که در آغاز و پایان جلسه یوگا در آن شرکت کرده بود ، بحث نمی کند. وی به مدیتیشن ارگاسمیک ، یک تجربه مشترک اشاره داشت که شامل نوازش در مدت زمان مشخصی در اطراف کلیه است.


فقط زمان زیادی گذشت تا این مکالمه به طلسم خشک او منتقل شود.


"این مانند یک" خودآزادی جنسی "بود. این کتاب بعدی شماست شما باید یک سال را صرف جستجوی سبک زندگی مثبت در NYC کنید.


طی دو سال آینده ، در حالی که به عنوان یک متخصص صحبت در عمومی صحبت می کرد و مذاکرات TedX را انجام می داد ، Persimmon جسورانه ترین چالش زندگی خود را پیش گرفت: او آموخت که از نظر جنسی بازتر باشد و بیشتر اوقات "بله" بگوید.

خرمالو در ابتدا قانع نشده بود ، اما هرچه او بیشتر گوش می داد ، دلگیرتر می شد. او درباره گزاره ای که این آزمایش می تواند ارائه کند فکر کرد. او می گوید: "من می توانستم رابطه جنسی و دوستیابی را کشف کنم ، زندگی عشقم را برطرف کنم و کتابی در مورد آن بنویسم. "من داخل شدم."



شاید او بدون این که دختر کراوی معکوس بخورد ، نخواهد مرد.


او می گوید: "بذر کاشته شده بود و چون قصد داشتم کتابی در مورد آن بنویسم ، مجوز تحقیق و آزمایش و پذیرش کل تجربه را داشتم."


طی دو سال آینده ، در حالی که به عنوان یک متخصص صحبت در عمومی صحبت می کرد و مذاکرات TedX را انجام می داد ، Persimmon جسورانه ترین چالش زندگی خود را پیش گرفت: او آموخت که از نظر جنسی بازتر باشد و بیشتر اوقات "بله" بگوید. کبوتر خرمالو در هنگام گرسنگی ، سفر خود را با یک کارگاه BDSM شروع کرد و در آنجا از وی خواسته شد تا همه چیز را درباره خودش که از شرم خجالت می کشد در حالی که به چشمان یک غریبه کامل خجالت می زند ، اعتراف کند. "همانند آغاز هر سفر ، اولین قدم تأیید مسائل شما با صدای بلند است. این تمرین چنان راه قدرتمندی بود که بتوانم همه این کارها را شروع کنم ، زیرا بسیار چشم نواز بود و چیزی که قطعاً انتظار نداشتم اتفاق بیفتد یک کارگاه BDSM وجود دارد. چیزی که از نظر ذهن جادو کند و آزمایشی در مورد کل تجربه باشد ، وجود دارد.


"دزدگیر کنترل" خودساخته شده و مسلح به حس شوخ طبعی و چهره پوکر محکم ، "خرمالو" خود را در اجتماع مثبت جنسی غوطه ور کرد و فقط برای هوایی در آمد تا فرارهای خود را با خوانندگان به اشتراک بگذارد ، یک بار تجربه. او به کاوش در مدیتیشن ارگاسم پرداخت ، وانت سایه بان حرفه ای بود که او را به Rejection Challenge معرفی کرد (هنر قرار دادن خودتان در آنجا و ضربه زدن به افراد کافی ، بنابراین ضربه زدن به رد آن را آرام می کند) ، به یک غریبه پول داد تا به آپارتمانش بیاید برای یک افلاطون نوازش کن ، و به تنهایی در یک آزمایشگاه Squirt شرکت کرد.


Permisson می گوید: "شما آنچه را که نمی دانید ، نمی دانید." "بسیاری از این حتی در رادار من نبود".


کنجکاوی بی بدیل و خرابکارانه Persimmon به خوانندگان فرصتی بی نظیر می دهد تا بتوانند از یک صندلی مقدم جلو در اجتماع لگد نیویورک استفاده کنند. خرمالو تلاش خود را برای یافتن رابطه جنسی ، عشق و ارگاسم در آنچه خوانندگان به عنوان امضای او به طرز ناشایست ناآشنایی می شناسند ، پذیرفته است. در حالی که او تصمیم داشت نوشتن یک سرود به اصطلاح برای افراد مجرد ، داستان او در واقع یک درس قدرتمند در مورد کشف خود و ارزش گفتن "بله" برای چیزهایی است که شما را می ترساند.


در مورد اینکه آیا او همیشه سعی کرده دختر گاوچران معکوس را امتحان کند ، باید خودتان را دریابید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد