دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

دانلود کتاب علمی تخیلی

معرفی سایت های دانلود کتاب علمی تخیلی

21 داستان کوتاه ترسناک که اکنون می توانید آنلاین بخوانید

"فصل را برای خزنده های ستون فقرات ، ستون فقرات خود را انتخاب کنید ، بنابراین من 21 داستان شبح وار را انتخاب کرده اید که می توانید همین حالا بر روی تلفن خود به صورت آنلاین بخوانید تا شما را به حالت هالووین برساند. بسیاری از این داستانهای شبح وار نوعی نوع جشن های ظالمانه نیستند که طرفداران سرخوش را دوست دارند - مثل شما واقعاً - آنها را دوست دارند ، اما بیش از یک مورد وجود دارد که می خواهید با چراغ روشن بخوانید.



از فیلمهای ترسناک متنفرم اما داستانهای ترسناک را دوست دارم . فقط چیزی در مورد پیچ ​​خوردن در پتوها با یک کتاب خزنده وجود دارد که باعث می شود خون من سرد شود ، فارغ از اینکه ساعت سال باشد. حال حاضر، با فصل هالووین در نهایت لگد زدن به دنده بالا، من فوق العاده هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن برخی از داستان های تاریک و وحشتناک مورد علاقه من با شما.


همانطور که قبلاً نیز گفتم ، بیشتر داستانهای موجود در این لیست به جای وحشت همه جانبه به سمت تعلیق و شرارت گرایی هستند . بیشتر آنها یک عنصر فوق طبیعی دارند ، اما برخی از آنها فقط نگاه های نگران کننده ای به روان انسان دارند. آنچه برای شما مهم است بدانید این است که هرکدام از آنها توسط یک نویسنده با استعداد شرور ساخته شده اند و در دسترس شماست که هم اکنون بصورت رایگان بخوانید.


21 داستان شبح وار را که در زیر برای شما انتخاب کرده ام بررسی کنید:


"بانوی خانه عشق" توسط آنجلا کارتر

خون آشام

Shutterstock

از نویسنده مشهور داستانهای پری پیچیده ، فیلم "بانوی خانه عشق" آنجلا کارتر آخرین ملاقات یک ملکه خون آشام جوان و غارتگر با یک انسان ناشناس را دنبال می کند.


"بانوی خانه عشق" را بخوانید.



"وزن هزار سوزن" اثر ایزابل کیااس

در این افسانه تاریک ، یک دختر یتیم به نام ثریا جان خود را برای نجات پلنگ پین شده روی زمین با سوزن های بلند خطرناک می کند ، فقط برای این که متوجه شود او در یک زندگی بدبختی و بندگی فریب خورده است.


"وزن هزار سوزن" را بخوانید.


"پوست یک پسر نوجوان زنده نیست" ساخته سینا احمد

بهترین های دبیرستانی پاروئن و عایشه نمی توانند کمتر از یکدیگر باشند ، اما وقتی عایشه مشهور عایشه به "بچه های فرقه شیطان" بپیوندد ، پروین به عنوان میهمان خود در جلسات و مراسم های دیگر همراهی می کند. علاقه نوجوانان به غیبت به دور از بی ضرر است ، و حداقل یکی از آنها در دست گرفتن است. پروین امیدوار است که او باشد.


بخوانید "پوست یک پسر نوجوان زنده نیست".


"همه در امتداد دیوار" از امیلی کارول

در یک مهمانی کریسمس ، که در یک مهمانی کریسمس خسته شده بود ، دختر خانه جوانی به نام لتی سرگردان می شود و در خانه میزبانش سرگردان می شود و در آنجا اتفاق می افتد که روی ربکا دختر صاحبان خانه اتفاق می افتد. لوطی داستان ترسناکی را می پرسد ، غافل از اینکه چقدر ربکا می تواند خوب ارائه کند.


"همه در کنار دیوار" را بخوانید.


"لویاتان برای من در اعماق آواز می خواند" نوشته نیدبیتا سن

به نقل از ژورنال های کاپیتان نهنگ ، نئودیتا سن "Leviathan می خواند مرا در اعماق" وقایع عجیب و غریب اتفاق می افتد که بعد از اینکه یک عضو خدمه ابداع راهی برای تقلید از نهنگ ها با استفاده از اندام معدن خود.


"لویاتان برای من در اعماق آواز می خواند" را بخوانید.


"زیر دریای ستارگان" اثر Seanan McGuire

The Strid in Strid Woods در نزدیکی Bolton Abbey در Wharfedale ، در دیلهای یورکشیش در پاییز

Shutterstock

از وسط نویسنده Seanan مک گوایر می آید این داستان کوتاه در مورد اتصال وهم آور یک خانواده به بولتون Strid - مرگبار آبراه انگلیسی که خود به خود خاموش می گذرد به عنوان یک نهر جذاب.


"زیر دریای ستاره ها" را بخوانید.



"خانه در انتهای لاین در حال رویاپردازی است" از مرک فن فن ولفور

به گفته شخص دوم ، "خانه در انتهای لاین در حال خواب" از مرکس فن ولفمور ، داستان همان روز وحشتناک را بارها و بارها روایت می کند ، همانطور که شما ، الکس ، پیشکسوت ، سعی می کنید زنده بمانید.


بخوانید "خانه در انتهای لاین در حال خواب است."


"زنان پیر که پوست می زدند" ساخته کارمن ماریا ماچادو

از بدن و احزاب دیگر او نویسنده کارمن ماریا ماچادو می آید این داستان فراموش نشدنی در مورد دو خواهر مسن که جوانان را دنبال کنند - با نتایج بسیار ناراحت کننده.


بخوانید "پیرمردانی که لاغر شده بودند."


"چه چیزی به تو می رسد" توسط جوآنا پاریپینسکی

در یک ازدواج بد گیر افتاده و زندگی که هنوز با کودکی ناخوشایند نشان داده شده است ، مادی به این شانس طلب می کند که از یک غریبه که در یک شب طوفانی در ایوانش ظاهر می شود ، یک وراثت مشکوک را مطالبه کند.


"آنچه برای شما پیش می آید" را بخوانید.


"یک فنجان نمکی شور" از ایزابل یاپ

شوهر ماکینو در حال مرگ است و روزهایی که ناگزیر باید بدون او بگذراند او را تعقیب می کند. تنش و امید وقتی به ملاقات با موجودی خطرناک ، کپا ، که عشقش به او را در حمام می اندازد ، برابر می شود.


"یک فنجان نمکی اشک" را بخوانید.


"یادبود آناتومیست" توسط پریا شارما

دستان زن کارت و کارتهای تاروت روی میز چوبی.  پیشگو.

Shutterstock

مردی که دارای طلسم دست است ، در این سوزش آهسته و آرام داستان خود را از پریا شارما ، برنده جایزه شرلی جکسون ، به دنبال همسر عالی خود می کند.


"Anatomist's Mnemonic" را بخوانید.



"اسکینر باکس" ساخته کارول جانستون

یک محقق متأهل در مأموریت برای دور زدن مشتری و بازگشت به خانه ، همسران خود را به عنوان عاشقان می گیرد و با آنها توطئه می کند تا همسر خود را که در کشتی سوار است ، به قتل برساند.


"جعبه اسکینر" را بخوانید.


"دختران گرسنه مادران گرسنه" اثر آلیسا وونگ

زنی که می تواند اندیشه هایی را که بالای سر افراد دیگر شناور است ، بخواند و با مردی که قصد قتل و مثله کردن او را دارد ، روز به روز می رود. آنچه او نمی داند این است که او بسیار خطرناک تر از آن چیزی است که می توانست امیدوار باشد باشد.


"دختران گرسنه مادران گرسنه" را بخوانید.



"خواهش می کنم مامان" نوشته چسیا بورک

بعد از اینکه مامان شروع به سوءاستفاده از دختر ارشد خود کرد ، خواهرش خانواده را به ملاقات یک شفا دهنده روانی می برد ، که می فهمید چرا مامان دچار چنین تغییر شرورانه شده است.


"لطفا ، مامان" را بخوانید.


"جید ، خون" ساخته سیلویا مورنو-گارسیا

مجموعه "جید ، خون" سیلویا مورنو-گارسیا ، نویسنده Gods of Jade و Shadow ، یک آموزش پرستار را دنبال می کند و به بررسی اسرار و خطرات یک قشر نزدیک در جنگل می پردازد.


"جید ، خون" بخوانید.


"یک جنگل ، یا یک درخت" توسط Tegan مور

جنگل تاریک مه آلود با شیب سیاه

Shutterstock

سفر پیاده روی به نوبه خود بدتر می شود وقتی که پس از یک شب به اشتراک گذاشتن داستان های شبح وار ، یکی از چهار اردوگاه در اثر بیماری عجیب بی حرکت می شود. دوستان وی که مجبور به کمک می شوند ، ترک می شوند ، اما پیدا کردن کمک اثبات شده دشوارتر از آن چیزی است که می توانست درک کند.


"یک جنگل ، یا یک درخت" را بخوانید.



"تابستان کبوتر" ساخته لی ماندلو

پس از درگذشت بهترین دوست ، جی. ، شخصیت پیشگام "لیبرت کبوتر" ، لی مندلو ، نوشتن یادداشتهایی به این شبح که به اعتقاد وی زندگی در آپارتمان هیر دارد ، آغاز می کند.


"تابستان کبوتر" را بخوانید.


"لبه زندگی کم ، تاریک" اثر لیویا لوللین

«زندگی لبه ، تاریک و تاریک زندگی» لیویا لوولین پایان بخش فاجعه آمیز یک شهر اروپایی را از طریق قطعات ژورنالی که از سقوط آن جان سالم به در برد ، دنبال می کند.


"لبه پایین ، تاریک زندگی" را بخوانید.


"کاش اینجا بودی" ساخته نادیا بولکین

گروهی از گردشگران در بالی از راهنمایان و مراقبان خود برای داستان های ارواح سؤال می کنند ، اما یکی از آنها ، رز ، آرزو می کند برای یک برخورد واقعی ارواح - برای برقراری ارتباط با پسر مرده خود -.


"کاش اینجا بودید" را بخوانید.



"گزیده هایی از یک فیلم (1942-1967)" توسط AC Wise

در این رمان ، یک ستاره هالیوود مشتاق ، خود را به طور فزاینده ای با وسواس های جوان دیگری که به دنبال رؤیاهای خود درگذشت ، وسواس می یابد - و به زودی به یک نوع موسیقی برای جانشینی خلاقان تبدیل می شود.


"گزیده هایی از یک فیلم (1942 - 1967) را بخوانید."


"چراغ ها را روشن نکنید" اثر کاساندرا کاو

شمع های خاموش و دود

Shutterstock

افسانه وحشتناک شهری که قتل خوابگاه را در پیش گرفته است ، "کاساندرا کاو" "چراغ ها را روشن نکن" داستان داستان قدیمی را به چیزی بسیار شیطانی تر تبدیل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد